کد خبر : 1838310 | 23 مرداد 1401 ساعت 18:30 | 40K بازدید | 9 دیدگاه

ریو فردیناند:

آلاردایس می‌تواند منجی منچستریونایتد باشد!

ریو فردیناند از شکل بازی منچستریونایتد برابر برنتفورد متعجب است و به شوخی توصیه کرد، سم آلاردایس، جانشین اریک تن‌هاخ شود.

آلاردایس می‌تواند منجی منچستریونایتد باشد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر انگلیس 4-0 برابر برنتفورد شکست خورد تا دومین شکست متوالی خود را تجربه کند. یونایتد هفته قبل در خانه برابر برایتون نیز مغلوب شده بود تا از همین ابتدا انتقادها از اریک تن هاخ، مربی هلندی یونایتد، شدت بگیرد.

1734991

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد که از شکل بازی تیم محبوبش راضی نیست، به شوخی توصیه کرد سم آلاردایس، مربی قدیمی و باتجربه انگلیسی، جانشین تن هاخ شود.

فردیناند گفت:« این یک واقعیت است که منچستریونایتد به سوژه شوخی تبدیل شده و همه این تیم را مسخره می‌کنند. این منچستریونایتدی نیست که می‌شناسیم. یونایتدی که من در آن بازی می‌کردم، ابهت خاصی داشت و به قهرمانی عادت کرده بود. از دیروز پیام‌های تمسخرآمیز زیادی دریافت کرده‌ام. بازی روند وحشتناکی داشت. تیم با اعتماد به نفس بسیار پایینی در زمین حاضر شد و برای برنتفورد بازی به ساده‌ترین شکل ممکن پیش رفت. پس از اتمام بازی به خودم گفتم این بازیکنان ارزش پولی را که برای‌شان هزینه می‌شود؛ ندارند.»

1735261

فردیناند ادامه داد:« البته که تن هاخ تازه کارش را شروع کرده و هنوز با فضای فوتبال انگلیس آشنا نیست اما یونایتد بیشتر به ارسال توپ های بلند اصرار داشت و این برایم تعجب آور بود. اگر قرار به استفاده از توپ‌های بلند باشد، چرا با تن هاخ قرارداد بستیم؟ سم آلاردایس مربی بهتری برای یونایتد نبود؟ اوست که در استفاده از این برنامه تاکتیکی تبحر دارد و می‌تواند یونایتد را نجات دهد(می‌خندد).»

دیدگاه‌ها