کد خبر : 1838315 | 23 مرداد 1401 ساعت 18:43 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنزل دامفرایس:

اینتر فصل گذشته در چنین دیداری پیروز نمی‌شد

دنزل دامفرایس، مدافع هلندی و جوان اینتر، برتری مقابل لچه در هفته ابتدایی را بسیار مهم می‌داند.

اینتر فصل گذشته در چنین دیداری پیروز نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در شریطی که به نظر می رسید اینتر در اولین هفته فصل جدید لیگ ایتالیا دو امتیاز از دست خواهد داد، اما آنها در دیداری دشوار و با گلزنی دنزل دامفرایس در دقیقه 95 در خانه لچه به برتری دست یافتند. حالا این مدافع هلندی مدعی شد فصل گذشته نراتزوری در چنین مسابقاتی موفق به کسب پیروزی نمی‌شد، اما آنها این‌بار تا آخرین لحظه مبارزه کرده‌اند.

1735274

دنزل دامفرایس گفت: "البته مهمترین هدف برای ما این بود که سه امتیاز این دیدار را برابر لچه در هفته اول کسب کنیم و این اتفاق در دقایق پایانی رخ داد. همچنین باید به تمجید از عملکرد تیم لچه بپردازم و معتقدم آنها بسیار خوب دفاع می‌کنند، اما من فکر می‌کنم ما در این دیدار شایسته کسب پیروزی بودیم و در نهایت توانستیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم. من فکر می‌کنم سال گذشته در چنین مسابقاتی که بود امتیازات زیادی از دست دادیم و در نهایت نتوانستیم به قهرمانی برسیم. اما این بار برابر لچه شخصیت فوق العاده تیمی خود را نشان دادیم و شایسته کسب پیروزی بودیم، زیرا تا آخرین لحظه مسابقه برای سه امتیاز مبارزه کردیم و این اتفاق رخ داد.

گلزنی روملو لوکاکو در اولین بازی بعد از بازگشت از چلسی به اینتر؟ حضور دوباره این بازیکن و بازگشت او به باشگاه خیلی برای ما مهم بود. روملو لوکاکو یک مهاجم در کلاس جهانی فوتبال محسوب می‌شود و من خیلی خوشحالم که او در ترکیب اینتر در فصل جدید حضور دارد."

دیدگاه‌ها