کد خبر : 1838318 | 23 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 39.1K بازدید | 25 دیدگاه

مجازات یونایتدها به سبک تن‌هاخ: باید بدوید!

اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.

مجازات یونایتدها به سبک تن‌هاخ: باید بدوید!

به گزارش "ورزش سه"، شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد در بازی دیروز در هفته دوم لیگ برتر برای شیاطین سرخ به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد. در میانه موج شدیدی از حملات و انتقادها اریک تن‌هاخ تلاش برای جبران این شکست فاجعه‌بار را آغاز کرده و در اولین قدم فشار را بر بازیکنانش افزایش داد.

درحالی‌که طبق سنت همیشگی، بازیکنان یونایتد روز بعد از بازی‌هایشان را به استراحت می‌پرداختند سرمربی هلندی امروز استراحت بازیکنانش را لغو کرد و از آنها خواست در یک جلسه تمرینی اضافی شرکت کنند. یونایتدی‌ها که هفته اول فصل جدید هم در دیدار خانگی مقابل برایتون 2-1 شکست خورده بودند دیروز با شکست 4-0 مقابل برنتفورد شروع فاجعه‌بارشان را کامل کردند.

1735279

جالب اینجا است که تن‌هاخ پیش از بازی دیروز قصد داشت روزهای یک‌شنبه و دوشنبه را به بازیکنانش استراحت بدهد تا بدون خستگی روند آماده‌سازی برای دیدار حساس هفته آینده مقابل لیورپول را آغاز کنند. اما اتفاقات دیروز همه این برنامه‌ها را نقش بر آب کرد.

سرمربی هلندی امروز صبح پیش از همه در مجموعه کارینگتون حاضر شد و منتظر ورود بازیکنانش ماند. بر اساس گزارش‌ها بازیکنان یونایتد در این جلسه تمرینی 13.8 کیلومتر دویدند. دیروز بعد از بازی آمار نشان می‌داد که مجموع دوندگی بازیکنان برنتفورد از مجموع دوندگی بازیکنان یونایتد 13.8 کیلومتر بیشتر بوده است. مشخص است که تن‌هاخ با انتخاب این عدد برای دویدن بازیکنانش در تمرین امروز قصد توبیخ و مجازات آنها را داشته است.

1735280

دیدگاه‌ها