کد خبر : 1838321 | 23 مرداد 1401 ساعت 19:26 | 20.4K بازدید | 8 دیدگاه

حسرت آن ضربه سر را می‌خورم؛

قائدرحمتی: با برد به استقبال پرسپولیس می‌رویم

هافبک آلومینیوم امیدوار است در دیدار با صنعت نفت به پیروزی دست پیدا کنند.

قائدرحمتی: با برد به استقبال پرسپولیس می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی درباره دیدار اخیر آلومینیوم مقابل هوادار عنوان کرد: در ابتدای مسابقه به‌خاطر تغییرات زیادی که در تیم ما به وجود آمده بود و تغییر تاکتیک هم داشتیم، کنترل بازی در دست ما نبود ولی به نظرم پس از اینکه هوادار گل زد، خودمان را پیدا کردیم و توانستیم تا پایان مسابقه سوار بر بازی باشیم.

او ادامه داد: حداقل حق ما در دیدار مقابل هوادار یک امتیاز بود و اگر کمی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم با مساوی و حتی برد این بازی را تمام کنیم. خود من هم یک موقعیت خیلی خوب داشتم که متاسفانه ضربه سرم تبدیل به گل نشد و واقعا بدشانسی آوردم که هنوز حسرت آن توپ را می‌خورم.

1735288

هافبک با تجربه آلومینیوم که این فصل با شماره ۱۰ در ترکیب این تیم به میدان می‌رود و در دیدار مقابل هوادار نمایش خوبی داشت، در خصوص شرایط تیمش ابراز کرد: هدف ما در این بازی برد بود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و شرمنده هواداران‌مان شدیم. تیم ما تغییرات زیادی در نقل و انتقالات داشت و طبیعی است یک مقدار نیاز به زمان داشته باشیم تا خودمان را پیدا کنیم.

قائدرحمتی درباره دیدار پیش روی آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: همه بازی‌ها سخت است و کار راحتی نداریم، اما همه تیم همدل هستیم تا از این مسابقه سه امتیاز را بگیریم. صنعت نفت مقابل فولاد تیم خوبی نشان داد، اما تمام برنامه ما برنده شدن است و می‌خواهیم با گرفتن سه امتیاز این مسابقه به استقبال دیدار با پرسپولیس برویم.

دیدگاه‌ها