کد خبر : 1838348 | 23 مرداد 1401 ساعت 22:31 | 8.2K بازدید | 5 دیدگاه

مرفاوی: کافا تجربه خوبی بود اما کافی نیست

تیم ملی جوانان در کافا در حضور تیم‌های ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان با 8 امتیاز قهرمان شد و حالا با یک روحیه خوب در انتظار بازی‌های مقدماتی در شهر بیشکک است.

مرفاوی: کافا تجربه خوبی بود اما کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان در این تورنمنت در مصاف با تیم‌های افغانستان و تاجیکستان پیروز شد و در مصاف با تیم‌های ازبکستان و قرقیزستان به تساوی دو بر دو رسید. جالب اینکه قرقیزستان یکی از حریفان ایران در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها در شهر بیشکک است. مسابقاتی که با حضور تیم‌های ایران، امارات، قرقیزستان و برونئی برگزار می‌‍شود. تیم اول این گروه و تیم دوم گروه در صورتی‌که در بین 5 تیم برتر 10 گروه قرار بگیرد به مرحله نهایی جام ملت‌ها صعود می‌کنند.

صمد مرفاوی در خصوص این تورنمنت می‌گوید: تورنمنت خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌های تیم بسیار زحمت کشیدند. با وجود زمان اندکی که برای آمادگی داشتیم،‌ هم از لحاظ آمادگی جسمانی و هم از لحاظ تاکتیکی، زمان کمی داشتیم ولی بهترین عملکرد را از خود نشان دادیم و توانستیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم. تیم ملی ازبکستان قوی ترین رقیب ما بود اما همه تیم‌ها نسبت به گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشتند. با این حال بازیکنان ما بسیار مقتدرانه و فنی روبه‌‍روی تمامی رقبا ایستادند تا قهرمانی به‌دست بیاید.

1730773

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص آینده این تیم و هم‌چنین حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: برای بازی‌های آینده کار سختی درپیش داریم. با وجود اینکه در این مدت کوتاه امکانات خوبی داشتیم، باید بیشتر تدارک دیده شود و بازی‌های بیشتری را انجام دهیم تا انشااله برای مقدماتی قهرمانی آسیا با قدرت وارد شویم تا از نام فوتبال ایران دفاع کنیم. این یک تجربه خیلی خوب برای بازیکنان ما بود ولی کافی نیست.

دیدگاه‌ها