کد خبر : 1838357 | 24 مرداد 1401 ساعت 00:00 | 394.8K بازدید | 83 دیدگاه

داور از نزدیک صحنه را دید؛

جنجال بر سر طارمی: پنالتی نبود!(عکس)

سرنگون شدن در محوطه جریمه این بار با اعلام خطای پنالتی روی ملی‌پوش ایرانی پورتو همراه نبود.

جنجال بر سر طارمی: پنالتی نبود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از دو مسابقه درخشش و زدن دو گل برابر هر یک از تیم‌های توندلا و ماریتیمو در سوپر جام و لیگ برتر پرتغال، امشب در دومین بازی فصل هم انگیزه زیادی داشت تا همین روند فوق‌العاده خود را ادامه بدهد و با گلزنی یا گرفتن پنالتی برای تیمش تاثیرگذار ظاهر شود ولی این اتفاق برای او نیفتاد.

طارمی در شرایطی که مثل دو دیدار رسمی گذشته پورتو در ترکیب ابتدایی این تیم در مسابقه امشب مقابل ویزلا حضور داشت، شانس زیادی برای گلزنی به دست نیاورد و کاملا در محاصره بازیکنان حریف گرفتار شده بود، اما روی یک فرصت در محوطه جریمه سعی کرد پنالتی بگیرد که داور با قاطعیت مقابل او ایستاد.

1735384
طارمی در پایان یک بازی جنجالی این چنین در شادی گل لحظه پایانی تیمش شرکت کرد

تیم فوتبال پورتو پس از برتری ۵ بر ۲ در نخستین بازی فصل لیگ برتر پرتغال، در شرایطی که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه ویزلا به مصاف این تیم رفته بود، در پایان به برتری یک بر صفر دست یافت، اما طارمی در این بین فقط یک بار با ضربه سر به چارچوب دروازه حریف زد و نتوانست برای سومین بازی پیاپی گلزنی کند.

پورتو در دقیقه ۹۰ روی سانتر گالِنو از جناح چپ زمین و توپی که از مقابل سر مهدی طارمی عبور کرد، با ضربه سر ایوان مارکانو به گل برتری رسید و به امتیاز ۶ در پایان هفته دوم لیگ برتر پرتغال دست یافت، اما نزدیک بود با خطای پنالتی روی مهدی طارمی، زودتر به گل برسد که خطا روی ستاره ایرانی این تیم اعلام نشد.

ویدئو: 257448

ملی‌پوش ایرانی پورتو در دقایق ۱۳، ۴۴ و ۷۲ سه ارسال خطرناک انجام داد و موقعیت‌سازی کرد، اما هیچ‌کدام از آنها را هم‌تیمی‌های او بهره نبردند تا این تیم به گل نرسد و یک مرتبه هم در دقیقه ۲+۴۵ سانتر از میانه زمین به محوطه جریمه ویزلا را مهدی طارمی با ضربه سر زد که توپ او را گلر حریف دراختیار گرفت.

اما مهم‌ترین صحنه که مهدی طارمی در کانون توجه قرار داشت، در دقیقه ۷۹ اتفاق افتاد؛ جایی که مهاجم ایرانی پورتو پس از دریافت پاس در محوطه جریمه ویزلا و برخورد نه‌چندان جدی با اندرسون، مدافع میانی حریف سرنگون شد و قصد داشت پنالتی بگیرد که این اتفاق حتی با موافقت داور ویدئویی همراه نبود.

1735379
طارمی پس از شارژ شدن توسط مدافع ویزلا و گرفته شدن دست چپ او خود را روی زمین انداخت تا پنالتی بگیرد که داور با او هم‌نظر نبود
1735380
رافائل گوزو، هافبک ویزلا نسبت به اینکه طارمی قصد داشت پنالتی بگیرد، به شدت واکنش نشان داد و این چنین سمت او رفت، اما مهاجم ایرانی پورتو با آرامش جواب او را داد تا درگیری شکل نگیرد

طارمی پس از اینکه روی زمین افتاد، با واکنش تند و عصبانیت رافائل گوزو، هافبک ویزلا مواجه شد که نسبت به حرکت او معترض بود و اعتقاد داشت تمارض کرده، اما طارمی با آرامش جواب او را داد تا ختم به خیر شود.

اما در همین لحظه داور به سرعت سمت طارمی رفت و سینه به سینه مهاجم ایرانی پورتو شد و تذکر جدی به او داد و این ملی‌پوش ایرانی نیز پس از توضیح درباره برخورد اتفاق افتاده، از صحنه فاصله گرفت تا بازی دوباره به جریان بیفتد.

1735381
داور تذکر جدی به طارمی داد که صحنه را دیده و او نباید خود را روی زمین می‌انداخت تا پنالتی بگیرد

پورتو که هفته آینده در سومین مسابقه فصل لیگ برتر پرتغال باید حساس‌ترین بازی را مقابل اسپورتینگ لیسبون برگزار کند، در حال حاضر با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رقبای خود صدرنشین این رقابت‌ها است.

دیدگاه‌ها