کد خبر : 1838364 | 24 مرداد 1401 ساعت 01:38 | 23K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی با گل و پاس گل روی پوستر رفت

پوستر باشگاه العربی برای دیدار با المرخیه به مهاجم ایرانی این تیم اختصاص یافته است.

محمدی با گل و پاس گل روی پوستر رفت

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی پس از یک سال تلخ که همراه با مصدومیت طولانی مدت او بود، فصل جدید لیگ ستارگان قطر را درخشان شروع کرده و نقش موثری در دو برد متوالی تیمش و صدرنشینی در این رقابت‌ها داشته است. در نهایت، عملکرد او در دیدار اخیرشان موجب شده بیش از پیش جلب توجه کند.

ستاره ایرانی العربی، در دیدار اخیرشان مقابل الریان که توانستند به پیروزی دو بر یک دست پیدا کنند، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. همین نمایش موثر کاری کرد تا اکنون باشگاه العربی نیز توجه ویژه‌ای به بازیکن خود داشته باشد.

1735393

تیم فوتبال العربی از ساعت ۱۸:۵۵ سه‌شنبه شب در سومین مسابقه لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف تیم چهار امتیازی المرخیه خواهد رفت. باشگاه العربی با انتشار تصویر خوشحالی خاص مهرداد محمدی روی پوستر این باشگاه، به استقبال این بازی رفته است.

مهرداد محمدی که علی‌رغم پیشنهادات متعدد از جمله پرسپولیس، تصمیم به ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر گرفت، حالا جلوتر از ستاره‌هایی مثل عمر السومه، یوسف المساکنی، آرون گونارسون و ... روی پوستر باشگاه العربی رفته و امیدوار است شرایط خوب او در این تیم در دیدار با المرخیه نیز ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها