کد خبر : 1838374 | 24 مرداد 1401 ساعت 09:41 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: دوست داشتم 0-3 یا 0-4 ببریم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید ترجیح می‌داد تیمش با گل‌های بیشتری برابر سالرنیتانا به پیروزی برسد.

مورینیو: دوست داشتم 0-3 یا 0-4 ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند. 
به این ترتیب شاگردان مورینیو فصل را با کسب سه امتیاز و پیروزی و همچنین ثبت کلین شیت شروع کردند تا به ادامه راه و درخشش در رقابت‌های این فصل بسیار امیدوار باشند. 
این مربی پرتغالی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من از همه چیز راضی هستم. خوشحال‌تر بودم اگر با نتیجه 0-3 یا 0-4 برنده می‌شدیم اما از این که دیدم این تیم، علیرغم اینکه نتوانست گل‌هایی را که باید می‌زد به ثمر برساند اما بازی را به خوبی مدیریت و کنترل کرد، بسیار راضی هستم.»

1734821

او مدعی شد که شانس در این بازی همراه تیمش بوده است و اظهار داشت:« معمولا وقتی در یک بازی سه یا چهار شانس گلزنی را از دست می‌دهید، در آخر اتفاق خوبی برای شما رخ نمی‌دهد اما این بار شانس با ما بود و هیچ مشکلی برای رم پیش نیامد. پائولو دیبالا و نیکولو زانیولو می‌توانستند هرکدام چند گل به ثمر برسانند اما نمی‌توانم بگویم که آنها بازی بسیار خوبی ارائه نکردند.»
مورینیو با طعنه به عملکرد مدیران رم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اضافه کرد:« اگر از من بپرسید که آیا ترجیح می‌دهم مهاجمانی تراز اول و در یک سطح داشته باشم تا بتوانم آنها را با هم عوض کنم، پاسخم قطعا مثبت است. این کاری است که منچسترسیتی، لیورپول و چند باشگاه ایتالیایی قادر به انجام آن هستند اما شرایط در رم فعلا اینطور نیست.»
گفته می‌شود بازیکن مدنظر او، آندره‌آ بلوتی است که در حال حاضر بازیکن آزاد است و با این که پیشنهادهایی از گالاتاسرای و وولوز دارد اما منتظر ارائه پیشنهاد از سوی جالوروسی برای پوشیدن پیراهن این تیم است.

دیدگاه‌ها