کد خبر : 1838375 | 24 مرداد 1401 ساعت 09:40 | 12.6K بازدید | 14 دیدگاه

سپاهان – نساجی؛ مازنی‌ها و توقف دومین مدعی!

نساجی که در هفته نخست لیگ برتر، در استادیوم نقش جهان موفق شد تیم مس رفسنجان را با نتیجه یک بر یک متوقف کند، پایان هفته یک بار دیگر راهی دیار نصف جهان می‌شود.

سپاهان – نساجی؛ مازنی‌ها و توقف دومین مدعی!

به گزارش "ورزش سه"، این بار برنامه بازی با سپاهان است. تیمی که در بازی نخست با هدایت مورایس موفق شد استقلال شکست ناپذیر را در استادیوم آزادی دو بر صفر شکست دهد و در همان هفته ابتدایی برای دیگر مدعیان خط و نشان بکشد و نشان دهد یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جدید است.

آخرین جدال سپاهان–نساجی در هفته هفتم لیگ برتر بیست و یکم، در استادیوم نقش جهان با نتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان پایان یافت، در این مسابقه‌ هدایت تیم طلایی پوشان بر عهده محرم نویدکیا بود. در بازی برگشت در چارچوب هفته بیست و دوم، سپاهانی‌ها باز هم بهتر نتیجه گرفتند و در استادیوم امام رضای مشهد 3-1 نساجی را شکست دادند.

اما به نظر می‌رسد سپاهان این بار برای پیروزی بدون چون و چرا در برابر نساجی کار راحتی پیش رو نخواهند داشت؛ نساجی مسرور از یک امتیازی که در برابر مس به دست آورده در تلاش است در مصاف دوم هم دست پر میدان را ترک کند و بازنده سنتی برابر سپاهان نباشد. این نویدی است که حامد شیری، کاپیتان تیم نساجی می دهد. او می‌گوید: « آنها امسال با جذب چند بازیکن خوب و آوردن یک مربی باتجربه، قوی‌تر شده‌اند. سپاهان در هفته اول با شکست استقلال در ورزشگاه آزادی نشان داد که مدعی قهرمانی است و در بازی با ما هم قطعاً دنبال برد خواهد بود. با این حال ترسی از سپاهان نداریم و در این چند سال همیشه مقابل تیم‌های مدعی نمایش خوبی داشته‌ایم. امیدوارم در این بازی هم امتیاز بگیریم.»

مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، فولاد، گل گهر و ... دوست دارند در این بازی، نساجی نمایش خوبی داشته باشد و از تیم مورایس امتیاز بگیرد. اتفاقی که در فوتبال محتمل است. همین نساجی دو سه فصل پیش در استادیوم نقش جهان با گل محمد میری سپاهان را را یک بر صفر شکست داد. این بازی برای نساجی سخت است اما برای سپاهان هم بازی آسانی نخواهد بود به این خاطر که نساجی در بازی با مس نشان داد که راه امتیاز گیری از تیم های مدعی را با دفاع چند لایه بلد است.

دیدگاه‌ها