کد خبر : 1838404 | 24 مرداد 1401 ساعت 12:11 | 15.5K بازدید | 11 دیدگاه

تیم ترکیه‌ای دست‌بردار مهاجم پورتو نیست

آغاز تماس‌های فنرباغچه برای خرید طارمی

روزنامه صباح ترکیه در شماره امروز خود از تماس های دوباره فنرباغچه برای خرید طارمی خبر داد.

آغاز تماس‌های فنرباغچه برای خرید طارمی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تکذیب رسمی ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی فنرباغچه مبنی بر جذب مهاجم ایرانی پورتو، اما امروز یک بار دیگر روزنامه های این کشور مدعی شدند که این تیم قصد دارد تا برای جذب مهدی طارمی با باشگاه پرتغالی وارد مذاکره شود.

فصل جدید از رقابت های سوپر لیگ ترکیه برای فنرباغچه خوب آغاز نشد. آنها برابر تیم عمرانیه اسپور که امسال به بالاترین سطح از رقابت های این کشور صعود کرده، با تساوی پر گل 3 – 3 متوقف شدند. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که گل تساوی فنرباغچه در دقیقه 96 به ثمر رسید.

روزنامه صباح ترکیه در شماره امروز خود مدعی شد که این تیم متمول و قدیمی صحبت های خود برای جذب طارمی را آغاز کرده است. صباح نوشت: تلاش ها برای جذب باتشوایی، ماکسی گومز و وینسنت ابوبکر بی نتیجه بود و موانع برطرف نشدند. این بار نام های جدیدی در لیست مدیران باشگاه قرار دارد؛ مهدی طارمی و فران ناوارو.

1735443

این روزنامه در ادامه گزارش خود نوشته است: 
«فنرباغچه که در نقل و انتقالات این فصل ترافیک شدیدی را در خط حمله تجربه می کند، با بازیکنان زیادی تماس گرفته است. اما هنوز نامی وجود ندارد که مذاکرات با او به مراحل  پایانی رسیده باشد. زرد و آبی ها نتوانستند به مبلغ مورد نظر چلسی برای انتقال باتشوایی برسند. در مورد ابوبکر هم برای پرداخت دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی این بازیکن مشکل وجود دارد.

سه پیشنهاد اول برای ماکسی گومز پذیرفته نشد. آنها روز گذشته بار دیگر با باشگاه والنسیا تماس گرفتند. فنرباغچه با ارائه پیشنهاد جدیدی برای مهاجم اروگوئه ای، منتظر پاسخ اسپانیایی ها است. با این حال دو نام جدید از پرتغال در دستور کار مدیریت این باشگاه قرار دارد.»

صباح در ادامه به حضور مهاجم تیم ملی ایران در لیست مدیران فنرباغچه اشاره کرده و نوشته است: 
«یکی از این بازیکنان، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است. تماس ها برای دریافت رضایت نامه این بازیکن ادامه دارد. فران ناوارو مهاجم اسپانیایی تیم پرتغالی ژیل ویسنته آخرین نامی بود که در دستور کار فنرباغچه قرار گرفت.»

1734064

این روزنامه ترکیه ای در ادامه با اشاره به نیاز فنرباغچه برای جذب یک وینگر، اضافه کرد:
«تساوی برابر عمرانیه هواداران را با این موضوع روبرو کرد که تیم در بحران "کمبود مهاجم" قرار داد. اما این منطقی نیست که به تیمی که 3 گل زده است اصرار کنیم و بگوییم "ما به یک گلزن نیاز داریم". ژرژ ژسوس به دنبال جذب یک "هافبک" است. وینگرها برایش مهم است و می خواهد با بازیکنان زیادی وارد محوطه جریمه حریف شود.»

مهدی طارمی فصل گذشته در 27 دیدار برای پورتو به عنوان هافبک پشت مهاجم به میدان رفت و فصل جدید را نیز طوفانی آغاز کرده است. او در دیدار سوپرجام و دو بازی ابتدایی لیگ، موفق به زدن 4 گل شده و روی یک گل نیز نقش مهمی داشته است. با این شرایط، بعید به نظر می رسد که سرجیو کونسیسائو اجازه خروج به بهترین بازیکن تیمش بدهد. باید دید در ادامه بازار نقل و انتقالات تابستانی، چه اتفاقی برای طارمی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها