کد خبر : 1838414 | 24 مرداد 1401 ساعت 12:49 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

محمد بنا به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان رفت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز پیش از حضور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان در اردوی این تیم حضور یافت.

محمد بنا به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان رفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد بنا قبل از آغاز تمرینات با حضور در جمع اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: کشتی ما جایگاه خود را در بهترین سطح دنیا پیدا کرده، قبل از اینکه تیم نوجوانان به رقابت‌های جهانی برود، آخرین تمرین خود را در سالن صدرزاده برگزار کردند، من قسمتی از تمرین آنها را دیدم. همیشه در کشتی‌ها از مسابقه دادن نترسیدم چون به لیاقت کشتی گیرانم ایمان دارم اما آنجا ذره‌ای تردید کردم و وقتی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی آن کشتی‌ها را گرفتند به خودم گفتم حق ندارید تردید کنید، چرا که کشتی فرنگی از نونهالان تا بزرگسالان لیاقت قهرمانی را دارند و نوجوانان ما نیز در رقابت‌های جهانی بهترین کشتی‌ها را گرفتند و قهرمان شدند.

بنا تصریح کرد: شما بهترین کادر فنی که می‌توانست کنارتان باشد در اختیارتان بوده و از امکانات عالی نیز برخوردار بوده‌اید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ایمان راسخ و بر حسب دانایی و کاردانی سرمربی و کادر فنی شما می گویم، شما بهترین تیم دنیا هستید. این را به یاد داشته باشید که برای رسیدن به اینجا از یکسری فیلترها رده شده‌اید و عملکرد شما در رده نوجوانان و حتی بزرگسالان بررسی شده و قدر خودتان را بدانید.

دیدگاه‌ها