کد خبر : 1838416 | 24 مرداد 1401 ساعت 12:51 | 11.3K بازدید | 12 دیدگاه

امیدواری کلوپ؛ ستاره کلمبیایی جای مانه را می‌گیرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امیدوار است که لوییس دیاز با درخشش در ترکیب این تیم جای خالی سادیو مانه را پر کند.

امیدواری کلوپ؛ ستاره کلمبیایی جای مانه را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی مانه از لیورپول و پیوستن این بازیکن به بایرن مونیخ باعث نگرانی بسیاری از هواداران لیورپول شده است، هرچند جذب داروین نونیز این نگرانی را کاهش داد اما به نظر می‌رسد که کلوپ روی درخشش دیگر بازیکنانش نیز حساب کرده است. 
دیاز در اولین ماه‌های حضورش عملکرد بسیار درخشانی در آنفیلد داشت و توانست خودش را به ترکیب اصلی این تیم برساند. 
نمایش درخشان او پس از انتقال 37.5 میلیون پوندی از پورتو به این باشگاه یکی از دلایل اصلی حضور این تیم در کورس قهرمانی و همچنین رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بود و همین مسئولیت‌های این بازیکن در این فصل را بیش از پیش افزایش داده است. 

1695629
این ستاره کلمبیایی پس از پیوستن به لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شش گل برای این تیم به ثمر رساند اما جدایی سادیو مانه کار او را برای فصل جدید سخت‌تر کرده است. 
کلوپ به خوبی از نقاط ضعف دیاز خبر دارد اما معتقد است که او می‌تواند با تمرینات درست و البته فشارهایی که در تمرینات پیش فصل به او آمده است خودش را به سطح بالایی برساند. 
این مربی آلمانی پیش از بازی برابر کریستال پالاس با اشاره به این موضوع گفت:« او مطمئنا با درک این که ما به دنبال انجام چه کاری هستیم پیشرفت کرد. این که او در این پیش فصل با ما بود هم اهمیت بسیاری دارد. روند یادگیری یک شبه رخ نمی‌دهد و او حالا می‌تواند از تمریناتی که داشته نهایت استفاده را ببرد. دیاز پتانسیل کافی برای موفقیت در بلندمدت را دارد.»

دیدگاه‌ها