کد خبر : 1838438 | 24 مرداد 1401 ساعت 14:55 | 17.7K بازدید | 14 دیدگاه

توقع آنچلوتی بیشتر بود

شروع دور از انتظار؛ خریدهای رئال چنگی به دل نزدند

آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، خریدهای جدید رئال، شب گذشته در بازی برابر آلمریا مطابق انتظارات کار نکردند.

شروع دور از انتظار؛ خریدهای رئال چنگی به دل نزدند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در زمین آلمریا به برتری 1-2 دست یافت. رئال هفته نخست لالیگا را با برد شروع کرد در حالی که ابتدا برابر میزبان خود با یک گل عقب افتاده بود. گل های لوکاس واسکز و داوید آلابا اما ورق را به سود رئال برگرداندند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در این بازی از ترکیبی متفاوت نسبت به سوپرجام اروپا استفاده کرد و به دو خرید جدید خود، اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر از ابتدا میدان داد. 

1735475

در سوپرجام، زوج دفاع میانی رئال را ادر میلیتائو و داوید آلابا تشکیل می دادند ولی شب گذشته ناچو و رودیگر در قلب دفاع به میدان رفتند. رودیگر که به عنوان بازیکن آزاد از چلسی به رئال پیوسته، در اولین بازی رسمی که از ابتدا در میدان حضور داشت، نتوانست در حد انتظارات کار کند. او که در سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت، در دقایق پایانی وارد زمین شد و به عنوان دفاع راست بازی کرد، این بار در پست همیشگی اش حضور داشت اما روی تک گل آلمریا مقصر بود. او آفساید را پر کرده بود و نتوانست  مانع گلزنی رمضانی، مهاجم آلمریا شود. رودیگر 90 دقیقه در میدان بود و چند بار دیگر نیز اشتباه کرد که پوشش خوب ناچو اجازه نداد خطری دروازه رئال را تهدید کند.

1735473

شوامنی، خرید 80 میلیون یورویی رئال، نیز به جای کاسیمیرو از ابتدا در ترکیب حضور داشت و دقیقه 13 اشتباه او در پاس دادن، نزدیک بود به ضرر رئال تمام شود. او در میانه زمین توپ را از دست داد و چیزی نمانده بود آلمریا گل دوم را هم به رئال بزند. شوامنی دقیقه 58 جای خود را به ادن هازارد داد و از آن پس بود که روند کار رئال بهتر شد و توانست با زدن دو گل، بازی باخته را با برد عوض کند.

آنچلوتی، در نشست خبری پس از بازی تایید کرد که انتظارش از شوامنی بیشتر بود. شروع دو خرید رئال چندان جالب نبود و باید دید رودیگر و شوامنی در بازی های بعدی رئال چه خواهند کرد. 

دیدگاه‌ها