کد خبر : 1838449 | 24 مرداد 1401 ساعت 15:50 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

صادقانه راهی جز این نداریم که ...

دخیا: عملکردمان وحشتناک و غیرقابل قبول بود

روز شنبه یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت یاران تن هاخ دومین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند.

دخیا: عملکردمان وحشتناک و غیرقابل قبول بود

به گزارش "ورزش سه"، گلر اسپانیایی منچستر، دیوید دخیا در گفتگویی با اتلتیک اذعان داشت عملکرد نه چندان خوب منچستر در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هنوز در ذهن آنهاست و آنها هنوز نتوانسته اند خاطرات تلخ فصل گذشته را از ذهنشان پاک کنند. او در ادامه گفت: "وقتی که اوضاع خوب پیش نمی رود، بازیکنان دچار لهره و اضطراب می شوند."

یونایتد در دومین دیدار این فصل خود، روز شنبه به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت این بازی با عملکرد فاجعه بار یونایتد همراه شد و ۴ بر صفر مغلوب برنتفورد شدند، یاران تن هاخ دومین شکست متوالی‌ را متحمل شدند.

این نتیجه درحالی رقم خورده است که یونایتد تا به حال موفق شده ۲۰ بار به قهرمانی لیگ جزیره برسد و از آگوست ۱۹۹۲ این اولین بار است که یونایتد در قعر جدول ۲۰ تیمی لیگ جزیره قرار می گیرد.

دخیا، سنگربان ۳۱ ساله یونایتد، در گل اولی که این تیم دریافت کرد مقصر بود و اذعان داشت که بازیکنان منچستر هنوز نتوانسته اند عملکرد ناامیدکننده فصل گذشته را که با رتبه ششمی برای این تیم به پایان رسید، از ذهن خود پاک کنند.

وقتی از او درخصوص این پرسیده شد که آیا هنوز هم بعضی از بازیکنان ذهنشان درگیر اتفاقات فصل گذشته است یا نه. پاسخ داد: "بله، عملکرد فصل گذشته شرایط سختی را برای ما به وجود آورد و احتمالا هنوز هم بعضی از بازیکنان ذهنشان درگیر آن است."

او در ادامه گفت: "وقتی شرایط خوب پیش نمی رود، بازیکنان تیم دچار استرس می شوند و این بسیار سخت است. اما ما باید از این شرایط درس بگیریم، ما برای این فصل سرمربی جدید به همراه تعدادی بازیکن جدید داریم. پس، باید مثبت اندیش‌ باشیم و از این اتفاقات درس بگیریم و عملکرد خود را بهبود ببخشیم."

دخیا عملکرد یونایتد در مقابل برنتفورد را "غیرقابل قبول" و "وحشتناک" توصیف کرد، او همچنین گفت که علی رغم پیش فصل فوق العاده ای که داشتند، به اندازه کافی برای این فصل آماده نیستند.

او گفت: "وقتی در پیش فصل هستید، هیچ فشاری روی شما نیست و بازی‌ها هیچ دستاورد جدی ای ندارند. اما وقتی در لیگ جزیره بازی می کنید، همه چیز متفاوت است، تیم‌ها همه تلاششان را در زمین انجام می دهند، همه تیم‌ها خوب هستند و هیچ چیزی ساده نیست‌."

دخیا همچنین بیان داشت: "ما باید به‌عنوان یک تیم در کنارهم باشیم، سخت تر و بهتر تمرین کنیم. اگر بخواهم صادق باشم چیز دیگری نمیا تونم بگویم"

دیدگاه‌ها