کد خبر : 1838450 | 24 مرداد 1401 ساعت 15:53 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

برنده همیشگی اولین بازی‌های لیگ

آنچلوتی شوالیه اولین بازی فصل

تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.

آنچلوتی شوالیه اولین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیشب، سومین دیداری بود که آنچلوتی در استادیوم پاور هاس بر روی نیمکت می‌نشست. او در دو دیدار قبلی که به این استادیوم آمد توانست با نتایج ۴-۱ و ۵-۰ آلمریا را شکست دهد. از میان بازیکنانی که ۹ گل رئال را در دو مصاف قبلی به ثمر رساندند، فقط بنزما در ترکیب دیشب حضور داشت.

آنچلوتی در حالی شب گذشته در مصاف با آلمریا بر روی نیمکت رئال نشست که این بیست و هفتمین باری بود که او لیگی را با حضور روی نیمکت تیم‌های تحت هدایتش آغاز می‌کرد. نکته جالب توجه اینجاست که آنچلوتی در این ۲۷ بازی، تنها یک بار متحمل شکست شده و ۲۱ بار پیروز میدان بوده و ۵ بار نیز به تساوی رسیده است.

1734024

تنها دفعه‌ای که آنچلوتی در اولین بازی فصل شکست را تجربه کرده است به 31 آگوست سال ۲۰۰۸ برمی گردد که او به همراه آث میلان با نتیجه ۲ بر ۱ در مصاف با بولونیا شکست خورد، فصلی که در نهایت با مقام سومی برای میلان به پایان رسید.

فصل گذشته، رئال مادرید در اولین بازی فصل تحت هدایت آنچلوتی به مصاف آلاوز رفت که توانست این تیم را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دهد و در انتهای فصل نیز به قهرمانی لالیگا برسد.

رئال مادرید از سال ۲۰۰۸ تا به حال موفق نشده است که دو سال متوالی به قهرمانی لالیگا برسد، آخرین بار برند شوستر بود که توانست در آن سال، پس از قهرمانی رئال با کاپلو در سال 2007، این تیم را به قهرمانی لالیگا برساند.

آخرین باری که رئال با یک مربی توانست دوبار متوالی قهرمانی لالیگا شود، به سال 1989 برمی‌گردد که لئو بین هاکر سه قهرمانی متوالی به همراه این تیم به دست آورد.

دیدگاه‌ها