کد خبر : 1838451 | 24 مرداد 1401 ساعت 15:36 | 38.1K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش مارکا

تصمیم مهاجم رئال برای جدایی قطعی شد

پس از دو نیمکت‌نشینی متوالی، مارکو آسنسیو حالا جدی‌تر از همیشه به جدایی از رئال فکر می کند.

تصمیم مهاجم رئال برای جدایی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو 2 ماه پیش و در اردوی تیم ملی اسپانیا گفت که برای آینده، سه گزینه پیش روی او قرار دارد: یا تمدید با رئال، یا جدایی یا ماندن در رئال و سپس پیوستن به تیمی دیگر به عنوان بازیکن آزاد. از قرارداد آسنسیو که سال 2015 به رئال پیوست، تنها یک سال باقیمانده و باشگاه به وی پیشنهاد تمدید ارائه نکرده است. ژرژ مندس، مدیر برنامه های آسنسیو، در ملاقات اخیر با مدیران رئال فهمید که باشگاه مادریدی قصد ارائه پیشنهاد تمدید به آسنسیو را ندارد و این مساله را به اطلاع این بازیکن رساند. موردی که باعث شگفتی آسنسیو شد چرا که منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید بود. 

1735514

آسنسیو در سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت به میدان نرفت. اتفاقی که شب گذشته نیز تکرار شد و او که در فهرست 19 نفره رئال برای بازی با آلمریا قرار داشت، حتی یک دقیقه نیز فرصت بازی پیدا نکرد. آنچلوتی از هر 5 تعویض خود استفاده کرد و آسنسیو از روی نیمکت شاهد پیروزی 1-2 تیمش بود. 

آنچلوتی در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد نیمکت نشینی آسنسیو گفتهمانطور که گفتم او بازیکن رئال است و تا زمانی که اینجا باشد من روی او حساب خواهم کرد. نباید عملکرد خوب او در فصل گذشته را از یاد برد چون گل‌های زیادی برای ما زد. او بازیکن مهمی است. ما باید تا 31 آگوست صبر کنیم تا ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.»

1726813

آسنسیو فصل قبل 2100 دقیقه برای رئال بازی کرد و موفق به زدن 12 گل نیز شد ولی او در مقطع پایانی فصل نیمکت نشین شد و این رودریگو بود که جای او را در ترکیب گرفت. پس از دو نیمکت نشینی متوالی برابر فرانکفورت و آلمریا، آسنسیو می داند که فصل جاری شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت و بهترین راه برای او جدایی است اما هنوز پیشنهاد خوب و وسوسه کننده ای دریافت نکرده است. در سال جام جهانی و با ادامه این روند، آسنسیو قطعا شانسی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا نیز نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها