کد خبر : 1838452 | 24 مرداد 1401 ساعت 15:58 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

خبر بد برای بارسلونا

سیتی پاپس نمی‌کشد؛ رقم نجومی برای فروش برناردو

منچسترسیتی علی‌رغم تمایل برناردو سیلوا به جدایی، حاضر نیست به هر قیمتی او را از دست بدهد. یا 100 میلیون یورو یا برناردو ماندنی است.

سیتی پاپس نمی‌کشد؛ رقم نجومی برای فروش برناردو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان و دستیابی به افتخارات فراوان، برناردو سیلوا در آستانه جدایی از منچسترسیتی قرار گرفته است. این بال تکنیکی و پرتغالی شنبه و در دیدار سیتی برابر بورنموث در ترکیب ثابت قرار نداشت و در پایان مسابقه، شاهد خداحافظی او با هواداران سیتی در استادیوم اتحاد بودیم. رسانه های اسپانیایی خبر از توافق کامل برناردو با بارسلونا داده اند و برخی منابع معتقدند این انتقال قطعی است.

1733635

برناردو سیلوا پس از بازی و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« یک عملکرد درخشان از سوی تیم و یک فضای فوق العاده. همچنین می‌خواهم از همه حاضران در استادیوم برای آن لحظات زیبای توام با عشق و حمایت که به من نشان دادید، تشکر کنم.»

به نظر می رسد که این یک پیام خداحافظی باشد ولی منچسترسیتی حاضر نیست به راحتی ستاره پرتغالی را از دست بدهد.

1734791

طبق ادعای اتلتیک، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از بارسلونا به سیتی نرسیده و حتی مدیر برنامه های برناردو نیز در مورد جدایی این بازیکن با باشگاه سیتی مذاکره نکرده است. اتلتیک نوشته است که سیتی حاضر نیست با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو برناردو را به بارسلونا واگذار کند و هر کاری خواهد کرد تا او ماندنی شود. پپ گواردیولا، مربی سیتی، در نشست خبری اخیر خود گفت که برناردو را دوست دارد و 100 درصد می خواهد که او بماند. 16 روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و بارسلونا تنها در صورتی می تواند 100 میلیون یورو برای برناردو هزینه کند که فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و پی‌یر امریک اوبامیانگ، راهی تیمی دیگر شوند. ماموریتی که در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها