کد خبر : 1838467 | 24 مرداد 1401 ساعت 16:55 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

اصراری که نتیجه داد؛ نقش پسر کارلتو روی گل آلابا

کارلو آنچلوتی در پایان بازی با آلمریا توضیح داد که قرار نبود ضربه آزادی را که به گل دوم رئال منجر شد؛ داوید آلابا بزند و با اصرار پسرش داویده این اتفاق رخ داد.

اصراری که نتیجه داد؛ نقش پسر کارلتو روی گل آلابا

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و آلمریا تا دقیقه 74 با تساوی 1-1 دنبال می‌شد و کار کهکشانی‌ها برابر تیم تازه صعود کرده به لالیگا گره خورده بود. رئال دقیقه 6 بازی گل اول را دریافت کرد ولی لوکاس واسکز در دقیقه 61 توانست کار را برابر کند. حملات رئال با واکنش‌های خوب دروازه‌بان آلمریا و دفاع یکپارچه حریف راه به جایی نمی‌برد تا اینکه داوید آلابا، ستاره اتریشی، با یک ضربه آزاد تماشایی توانست گل دوم رئال را بزند.

1735525

داور خطا روی لوکا مودریچ پشت محوطه جریمه آلمریا را اعلام کرد و تونی کروس و کریم بنزما پشت توپ قرار گرفتند اما در نهایت داوید آلابا بود که ضربه را زد. آلابا که در این بازی در ترکیب ثابت قرار نداشت، کنار زمین مشغول گرم کردن بود اما پس از اعلام ضربه آزاد به سود رئال، با اصرار داویده، پسر کارلو آنچلوتی، زودتر به زمین رفت و توانست گل تساوی را بزند.

1735523
1735522

کارلو آنچلوتی در پایان بازی فاش کرد که در ابتدا قرار نبود ضربه را آلابا بزند اما با اصرار داویده او پشت توپ قرار گرفت:« ضربه آزاد را یا باید کریم می‌زد یا تونی کروس اما داویده اصرار داشت که تعویض آلابا هر چه سریع‌تر انجام شود. او به من گفت که مطمئن است اگر آلابا بزند، توپ گل خواهد شد و من هم موافقت کردم. بخش مشکل داستان، راضی کردن کروس و بنزما بود اما هر دو بدون مشکل ضربه را به آلابا دادند. حالا همه خوشحالیم که ضربه را داوید آلابا زد.»

1735407

اصرار داویده آنچلوتی بیهوده نبود چرا که آلابا در بایرن مونیخ استاد زدن ضربات آزاد بود و حتی در رئال مادرید هم پیش از این توانسته بود ضربه آزاد را گل کند(برابر شریف مولداوی). او با پیراهن بایرن موفق به زدن 10 گل از روی ضربات آزاد شده بود و این دومین گل او برای رئال از روی ضربات آزاد بود. آلابا در مجموع 5 گل برای رئال زده و همگی در بازی‌های بیرون از خانه بوده‌اند: بارسلونا، شریف مولداوی، اوساسونا، آینتراخت فرانکفورت و آلمریا.

دیدگاه‌ها