کد خبر : 1838482 | 24 مرداد 1401 ساعت 17:51 | 42.8K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای اسپورت

72 ساعت تا ششمین خرید تابستانی بارسلونا

مارکوس آلونسو را باید ششمین خرید تابستانی بارسلونا دانست و انتقال او در مراحل پایانی قرار دارد.

72 ساعت تا ششمین خرید تابستانی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد تقویت خود در جناح چپ را دارد و به همین دلیل از هفته‌ها قبل با مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، به توافق رسیده است. آلونسو در هفته نخست لیگ برتر برابر اورتون به میدان نرفت و در پایان بازی، توماس توخل تایید کرد که آلونسو از چلسی جدا خواهد شد. او روز گذشته در بازی برابر تاتنهام نیز غایب بود. در حالی‌که تصور می‌شد انتقال آلونسو به بارسا خیلی زود رسمی شود اما مشکل در ثبت قرارداد خریدهای جدید باعث شد تا انتقال آلونسو به تعویق بیفتد.

1724515

بارسلونا تا به اینجا روبرت لواندوفسکی، ژول کُنده، رافینیا، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه را خریده ولی هنوز نتوانسته قرارداد کُنده را ثبت کند. طبق ادعای اسپورت، مدیران بارسلونا با آلونسو به توافق کامل رسیده‌اند و مذاکرات بر سر رقم نهایی انتقال با چلسی نیز در مراحل پایانی قرار دارد ولی تا زمانی که از ثبت قرارداد آلونسو مطمئن نشوند، انتقال او را اعلام نخواهند کرد.

1507868

اسپورت نوشت که مدیران بارسا اطمینان دارند که تا 72 ساعت آینده مشکل ثبت قرارداد کُنده حل خواهد شد و آلونسو هم می‌تواند در فهرست بارسلونا قرار بگیرد. بارسا این روزها در تلاش برای انتقال چند بازیکن خود است و گفته می‌شود که سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه هم پس از کاهش دستمزد، قراردادی جدید امضا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها