کد خبر : 1838485 | 24 مرداد 1401 ساعت 18:01 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراف ستاره چلسی؛ این تساوی مثل شکست بود

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی چلسی معتقد است تیمش برابر تاتنهام لایق کسب سه امتیاز بوده است.

اعتراف ستاره چلسی؛ این تساوی مثل شکست بود

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، خرید جدید چلسی، دیشب و در بازی برابر تاتنهام در دقایق ابتدایی با یک ضربه والی فوق العاده و تماشایی، دروازه هوگو لوریس را باز کرد و تیمش را پیش انداخت، اما این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به اتمام رسید. حالا کالیدو کولیبالی مدعی شد باز شدن دروازه چلسی در دقیقه 95 برایش دشوار بوده و آنها می‌توانستند در این دربی به برتری دست یابند.

کالیدو کولیبالی گفت: "می‌دانستیم که بازیِ واقعا سختی داریم، زیرا تاتنهام بازیکنان بلند قامتی در اختیار دارد و آنها می‌توانند به ضربات ایستگاهی و کرنر تکیه کند. برنامه ما مشخص بود، سرمربی به ما گفت که باید چه کار کنیم و ما خواسته‌های او را خیلی خوب انجام دادیم. 

1735306

در حقیقت در نیمه اول ما اجازه ندادیم تاتنهام بازی خود را به‌نمایش بگذارد و در تمام طول 45 دقیقه این اتفاق رخ داد. حتی در نیمه دوم نیز عملکرد تاتنهام طبیعی بود، زیرا آنها می‌خواستند به گل تساوی برسند. اما در ادامه ما باز هم به خودمان ایمان داشتیم و با پیش‌روی موفق شدیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

ما مستحق تساوی نبودیم، زیرا عملکرد درخشانی داشتیم و دریافت گل در آخرین لحظه، کمی شبیه به یک شکست بود. اما ما باید به این روند ادامه داده و برای پیروزی در بازی بعدی تلاش کنیم. دریافت آن گل در آخرین دقیقه بسیار سخت و دردناک است، اما من فکر می‌کنم که ما نمایش خوبی ارائه دادیم.

اینکه با ضربه دومم در استمفوردبریج گلزنی کردم، واقعا زیبا بود. انتظارش را نداشتم، اما واقعا خوشحال بودم که این کار را در مقابل هواداران چلسی انجام دادم. فضای شگفت انگیزی بود و وقتی همه نام من را فریاد زدند، واقعا خوشحال شدم. امیدوارم این آخرین گل من برای چلسی نباشد و می‌خواهم دوباره این فضا را احساس کنم."

دیدگاه‌ها