کد خبر : 1838486 | 24 مرداد 1401 ساعت 18:07 | 98.7K بازدید | 53 دیدگاه

امضای قرارداد یک‌ساله در دفتر رضا درویش؛

کیت جدید پرسپولیس به تن لوکادیا نشست (عکس)

یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با سرخ‌پوشان امضا کرد.

کیت جدید پرسپولیس به تن لوکادیا نشست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 72 ساعت پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس در استانبول، یورگن لوکادیا امروز با خودروی تشریفاتی راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در دیدار با رضا درویش، قرارداد یک‌ساله خود را با قرمزهای پایتخت امضا کند.

لوکادیای 28 ساله در حالی به جمع سرخ‌پوشان ملحق می‌شود که در دور برگشت فصل گذشته، پیراهن بوخوم را برتن داشت و در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا، موفق شد دروازه بایرن مونیخ و دورتموند را باز کند و حالا با پیراهن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس حضور خواهد یافت.

1735558

نکته جالب درباره لوکادیا اینکه او تنها خرید این فصل پرسپولیس است که با پیراهن جدید این تیم معرفی می‌شود؛ او امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی‌که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.

1735560

لوکادیا عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر خواهد شد تا اولین جلسه تمرین خود را به‌صورت انفرادی زیر نظر په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پشت سر بگذارد و از فردا در اختیار یحیی گل‌محمدی خواهد بود و احتمالا با دریافت آی‌تی‌سی، مشکلی برای بازی با فولاد نیز نخواهد داشت.

1735559

 

دیدگاه‌ها