کد خبر : 1838504 | 24 مرداد 1401 ساعت 20:04 | 4.1K بازدید | 5 دیدگاه

هوینس: بایرن امسال موفقیت‌های بزرگی به‌دست می‌آورد

رئیس سابق بایرن مونیخ با ستایش از عملکرد بایرن در شروع فصل جدید می‌گوید ناگلزمان با این تیم می‌تواند امسال به موفقیت‌هایی بزرگ دست پیدا کند.

هوینس: بایرن امسال موفقیت‌های بزرگی به‌دست می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های خوب بایرن مونیخ در دو هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا و پیروزی 6-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت و 2-0 مقابل ولفسبورگ، هواداران این تیم را به یک فصل درخشان امیدوار کرده است. اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، در این خوش‌بینی با هواداران بایرن هم‌داستان است. او می‌گوید یولیان ناگلزمان اگر بتواند انگیزه‌ای که در این دو بازی دیده می‌شد؛ در بازیکنانش حفظ کند امسال قادر به کسب موفقیت‌هایی بزرگ خواهد بود.

1735599

ناگلزمان فصل گذشته در اولین فصل حضور روی نیمکت بایرن به دلیل مصدومیت‌های متعدد و بحران ناشی از اپیدمی کرونا نتوانست انتظارها را برآورده کند و بایرن به جز قهرمانی بوندس‌لیگا نتوانست جام دیگری به‌دست بیاورد. اولی هوینس و هواداران بایرن امسال امیدوار به کسب موفقیت‌های بیشتر و به خصوص قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.

1735600

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با روزنامه آبند زایتونگ گفت:" نوع بازی بایرن در دو بازی اول فصل که دو بازی مهم بود من را خیلی خوشحال و امیدوار کرده. دو بازی دلچسب دیدیم و لذت بردیم. بایرن در مقابل فرانکفورت می‌توانست بیشتر از 6 گل بزند و حتی در بازی سوپرجام هم می‌توانست بیشتر از پنج بار دروازه لایپزیش را باز کند.

اگر نگوییم بایرن حالا هیچ مشکلی ندارد؛ واقعا می‌توان دید که قریب به اتفاق مشکلات تیم حل شده است. کاملا مشخص است که بازیکنان از بازی لذت می‌برند و خیلی بهتر شده‌اند. فصل گذشته اما شرایط این طور نبود و در بعضی بازی‌ها واقعا بد بودیم. به خصوص در جام حذفی و در لیگ قهرمانان. ناگلزمان اگر بتواند همین انگیزه را در بازیکنانش حفظ کند امسال می‌تواند موفقیت‌های خیلی بزرگی به‌دست بیاورد".

دیدگاه‌ها