کد خبر : 1838510 | 24 مرداد 1401 ساعت 20:41 | 14K بازدید | 4 دیدگاه

توخل جریمه می‌شود اما نه به دلیل درگیری با کونته!

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.

توخل جریمه می‌شود اما نه به دلیل درگیری با کونته!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه عده زیادی منتظر بودند توماس توخل و آنتونیو کونته به دلیل درگیری‌شان در جریان دیدار دو تیم چلسی و تاتنهام با مجازات‌هایی روبه‌رو شوند اما به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی چلسی به دلیل دیگری خشم اتحادیه فوتبال انگلیس را برانگیخته است.

1735352

اتحادیه امروز اعلام کرد به دلیل صحبت‌هایی که توخل درباره آنتونی تیلور، داور دیدار چلسی و تاتنهام، مطرح کرد علیه او پرونده‌ای تشکیل داده و تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده است. بعد از پایان دیدار پرتنش دو تیم که با تساوی 2-2 به پایان رسید توخل از چندین تصمیم داور به‌شدت انتقاد کرد.

سرمربی آلمانی چلسی گفت:" نمی‌دانم گل اول ما چطور آفساید بود؟ نمی‌فهمم از کِی بازیکن‌ها می‌توانند موی بازیکن حریف را بکشند و اخراج نشوند؟ هیچ توضیحی وجود ندارد و من این را نمی‌فهمم".

1735614

توخل مدعی بود در صحنه گل اول تاتنهام خطایی روی کای هاورتز، بازیکن چلسی، انجام شده و در گل دوم تاتنهام که بازی را به تساوی کشاند هم، بازیکنان حریف با خطا روی مارک کوکوریا به گل رسیدند.

سرمربی چلسی در ادامه صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد که آنتونی تیلور دیگر مسابقات چلسی را سوت نزند. به نظر می‌رسد این بخش از صحبت‌های مربی آلمانی، اتحادیه فوتبال انگلیس را عصبانی کرده است.

دیدگاه‌ها