کد خبر : 1838518 | 24 مرداد 1401 ساعت 21:24 | 51.8K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره پرحاشیه PSG راهی یونایتد می‌شود؟

علاقه منچستریونایتد به جذب مائورو ایکاردی، مهاجم 29 ساله و آرژانتینی پاری‌سن ژرمن افزایش یافته و ممکن است این بازیکن به‌زودی راهی اولدترافورد شود.

ستاره پرحاشیه PSG راهی یونایتد می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین فصل حضور در پاریس، شرایط به بدترین شکل ممکن برای مائوریتو پیش می‌رود و او امید خود برای بازگشت به ترکیب ثابت را به‌طور کامل از دست داده است. ایکاردی در دو بازی ابتدایی لیگ یک این فصل از ترکیب پاری‌سن ژرمن کنار گذاشته شده بود و کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرد که این باشگاه تمایلی به حفظ این بازیکن 29 ساله و آرژانتینی ندارد و ایکاردی می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

1734305

حالا شبکه آرژانتینی TyC Sports مدعی شد منچستریونایتد تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و خود مائورو ایکاردی نیز به‌شدت مشتاق انتقال به اولدترافورد است. اما مدیران باشگاه انگلیسی هنوز تماس مستقیمی با پاری‌سن ژرمن برقرار نکرده‌اند و در حال حاضر مسئولان PSG احساس می‌کنند ایکاردی هدف اصلی یونایتد در بازار تابستانی نیست. پس از شروع فاجعه آمیز فصل برای یونایتد و شکست در هر دو دیدار ابتدایی مقابل برایتون و برنتفورد، نیاز به جذب یک مهاجم جدید به‌شدت برای یونایتد احساس می‌شود و آنها پروسه جذب ایکاردی را مدنظر قرار داده‌اند.

اخبار حاکی از آن است که واندا نارا، مدیر برنامه و همسر این مهاجم 29 ساله، مذاکرات اولیه‌ای را با گالاتاسرای و منچستریونایتد انجام داده و قصد دارد زمینه جدایی مائوریتو را فراهم کند. قرارداد فعلی ایکاردی با پاری‌سن ژرمن تا تابستان 2024 اعتبار دارد، اما باشگاه فرانسوی مشکلی با فروش این بازیکن ندارد و در صورت رسیدن پیشنهادی جدی، او بعد از سه سال پاریس را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها