کد خبر : 1838597 | 25 مرداد 1401 ساعت 11:59 | 44.4K بازدید | 24 دیدگاه

خواهش رونالدو و ستاره‌های یونایتد: لطفا بازیکن بخرید!

تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد از جمله کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از مدیران این باشگاه خواسته‌اند که بازیکنانی را برای تقویت این تیم به خدمت بگیرند.

خواهش رونالدو و ستاره‌های یونایتد: لطفا بازیکن بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی یونایتد باعث شده است که بازیکنان این تیم نیز احساس خوبی نسبت به فصل پیش‌رو نداشته و خواهان تقویت این تیم باشند. 
شاگردان اریک تن‌هاخ فصل جدید را به بدترین شکل ممکن شروع کردند و دو شکست برابر برایتون و برنتفورد، انتقادهای شدیدی را از عملکرد آنها به همراه داشت.
حالا روزنامه انگلیسی میرر مدعی شده است که تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله رونالدو، هری مگوایر، مارکوس راشفورد، لوک شاو و برونو فرناندز از مدیران این باشگاه خواسته‌اند که بازیکنانی را تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند تا بتوانند این تیم را تقویت کنند و این شرایط را بهبود ببخشند. 

1731810


یونایتد تا به حال در این پنجره نقل و انتقالاتی موفق به جذب لیساندرو مارتینز، کریستین اریکسن و تایرل مالاسیا شده و بسیاری از بازیکنانی که تن‌هاخ روی جذب آنها تاکید داشته است به خدمت گرفته نشده‌اند. 
با این حال، مشخص است که این تیم همچنان به تقویت بیشتری نیاز دارد و این موضوع خصوصا در خط میانی کاملا واضح است، جایی که یونایتد تلاش زیادی برای اضافه کردن فرانکی دی‌یونگ به عنوان هدف اول تن‌هاخ به آن کرد اما هنوز موفق به جلب نظر این بازیکن نشده است. 
آنها بازیکنانی چون ادینسون کاوانی، پل پوگبا، خوان ماتا و نمانیا ماتیچ را در این تابستان از دست داده‌اند اما هنوز نتوانسته‌اند بازیکنان ارزشمندی را جانشین آنها کنند و این به صورت جدی باعث نگرانی بازیکنان ارشد رختکن این تیم شده است.

دیدگاه‌ها