کد خبر : 1838521 | 24 مرداد 1401 ساعت 21:30 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

مالکی: اخلاقی نبود با مصدومیت قرارداد ببندم

حسین مالکی که فصل موفقی را در سایپا سپری کرد به‌زودی قراردادش را با تیم جدیدش امضا خواهد کرد.

مالکی: اخلاقی نبود با مصدومیت قرارداد ببندم

به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی، بازیکن تیم سایپا در خصوص عملکرد خود در فصل گذشته به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه دو سال پیش تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود؛ معلوم نبود مدیران قصد دارند تیمداری کنند یا نه، لحظه آخر تیم بسته شد. ضمن اینکه تغییرات مدیریتی زیادی داشتیم و خیلی چیزها باعث شد نتایج خوبی نگیریم ولی خدا را شکر عملکردم از نظر فردی خوب بود. از هفته هشتم به تیم اضافه شدم، ۶ گل زدم، ۶ پاس گل دادم و روی ۶ گل اثر گذاری داشتم. به خواست آقای روانخواه در پست هافبک نفوذی بازی کردم.

این بازیکن در مورد مصدومیتی که برایش پیش آمد ادامه داد: چهار بازی مانده بود تا لیگ تمام شود؛ پایم ضربه خورد و نتوانستم بازی کنم؛ در پایان فصل ۴ پیشنهاد خوب لیگ برتری داشتم ولی نمی‌خواستم با وجود مصدومیت قرارداد ببندم؛ در حالی‌که کسی متوجه نمی‌شد که مصدوم هستم اما این کار اخلاقی نبود. مصدومیتم برطرف شده و در حال انجام تمرینات بدنسازی هستم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این بازیکن که در اوایل فوتبالش در  تیم‌هایی مانند نفت مسجدسلیمان، فولاد و پیکان بازی می‌کرد، درباره تیم‌هایی که سال‌های اخیر برایشان به میدان رفته، گفت: انتخابات من اشتباه نبود. در شاهین بوشهر که بودم ۸ گل زدم، سه پنالتی گرفتم و سه پاس گل دادم. در همان برهه از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم و آقای کالدرون مستقیم با مربی خارجی ما صحبت کرده بود ولی متاسفانه ایشان جدا شد و در نیم فصل هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما شاهین بوشهر اجازه جدایی نداد. من هرجا بودم فیکس بازی کردم. در نفت مسجدسلیمان، شاهین و سایپا بازیکن ثابت بودم و دو سال پشت سر هم به استقلال گل زده بودم.

وی در مورد اینکه جزو بازیکنان مطرحی است که فعلاً بدون تیم مانده گفت: نه من بیرون نماندم چون پیشنهاد دارم فقط به خاطر این بود که نمی‌خواستم با مصدومیت قرارداد ببندم. مصدومیتم برطرف شده و می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم.

دیدگاه‌ها