کد خبر : 1838524 | 24 مرداد 1401 ساعت 22:00 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت توخل و کونته در کلاس توجیهی داوری

توماس توخل و آنتونیو کونته که دیروز در جریان دیدار تیم‌هایشان، چلسی و تاتنهام، درگیر شدند؛ تنها مربیان لیگ برتری بودند که پیش از شروع فصل جدید در جلسه توجیهی مربیان شرکت نکردند.

غیبت توخل و کونته در کلاس توجیهی داوری

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر جلسه‌ای توجیهی برای مربیان باشگاه‌های حاضر در این لیگ برگزار کرد تا دستورالعمل‌های جدید برگزاری مسابقات را توضیح داده و به آنها بگوید انتظار دارد مربیان تیم‌های انگلیسی در زمین مسابقه و در بیرون از زمین چه رفتاری داشته باشند.

بعد از درگیری شدید توماس توخل و آنتونیو کونته، سرمربیان چلسی و تاتنهام، در جریان دیدار دو تیم در استمفوردبریج، رسانه‌‌های انگلیسی اعلام کردند این دو از بین 20 مربی لیگ برتری دو نفری بودند که در جلسه توجیهی ابتدای فصل شرکت نکردند.

1735636

جلسات توجیهی اتحادیه توسط گروهی از داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس برگزار می‌شود و هدف از آن ارائه دستورالعمل‌های جدید داوری و همچنین انتظارات اتحادیه از مربیان و بازیکنان‌شان است.

بعد از درگیری توخل و کونته در میانه مسابقه و بعد از سوت پایان بازی، آنتونی تیلور که قضاوت دیدار را بر عهده داشت هر دوی آنها را اخراج کرد.

جالب اینجا است که اتحادیه فوتبال انگلیس ساعاتی پیش اعلام کرد تحقیقات درباره توماس توخل را آغاز کرده است. اما بر خلاف انتظارها این تحقیقات نه به‌خاطر درگیری او با کونته، بلکه به‌خاطر اظهارات تند او علیه داور مسابقه است. توخل گفته بود انتظار دارد آنتونی تیلور دیگر مسابقات چلسی را قضاوت نکند.

دیدگاه‌ها