کد خبر : 1838553 | 25 مرداد 1401 ساعت 01:27 | 25.7K بازدید | 20 دیدگاه

لیورپول 1-1 پالاس: زمین باز هم خشک بود!

لیورپول در دومین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ برتر در خانه مقابل کریستال پالاس به تساوی 1-1 رضایت داد.

لیورپول 1-1 پالاس: زمین باز هم خشک بود!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که در هفته اول در خانه فولام به تساوی 2-2 رضایت دادند و یورگن کلوپ خشکی زمین را دلیل کسب آن نتیجه اعلام کرده بود، امشب در خانه مقابل کریستال پالاس هم به زحمت توانستند به تساوی 1-1 برسند.

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی، روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد و دفع ناقص ویسنته گوایتا، جیمز میلنر صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
برتری لیورپولی‌ها ادامه داشت و در دقیقه 8، توپ در یک رفت و برگشت، روی تیر دوم به داروین نونیز رسید اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه پالاس نداشت.
حملات لیورپولی‌ها ادامه داشت اما دفاع فشرده پالاس مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد. بازیکنان میهمان بیشتر به دنبال استفاده از ضدحملات بودند.
در نهایت در دقیقه 32، پالاس روی یک حمله غافلگیر کننده به گل برتری رسید. شروع مجدد گوایتا در میانه زمین به ابرچی ازه رسید و او هم با یک پاس در عمق، ویلفرد زاها را پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت کرد. این مهاجم باتجربه هم در موقعیت تک به تک با آلیسون، توپ را به گوشه دروازه لیورپول فرستاد.

1735693

بعد از این گل لیورپولی‌ها پیش کشیدند و باز هم بازیکنان پالاس به دنبال استفاده  از فضای پشت مدافعان این تیم بودند. حتی در دقیقه 41 بار دیگر زاها صاحب فرصت شد اما این بار آلیسون با خروج از دروازه، این موقعیت را از او گرفت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میهمان با برتری 1-0 به رختکن رفت.
نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس صلاح، این نونیز بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع جوئل وارد دروازه پالاس را نجات داد.
در حالی که لیورپولی‌ها به دنبال گل تساوی بودند، اخراج داروین نونیز در دقیقه 57 کار  را برای این تیم دشوارتر کرد. مهاجم اروگوئه‌ای در حال اعتراض به داور بود که یواخیم اندرسون، مدافع حریف، ضربه‌ای از پشت به او زد و نونیز هم بلافاصله با سر به صورت اندرسون کوبید؛ حرکتی که باعث شد داور او را با کارت قرمز جریمه کند.

1735694

بازیکنان لیورپول علی رغم 10 نفره شدن به حملات‌شان ادامه دادند و در دقیقه 61 به گل تساوی رسیدند. لوئیس دیاز که با پاس جیمز میلنر در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی دیدنی با شوتی تماشایی دروازه پالاس را باز کرد.

1735692

بعد از این گل، کلوپ دست به سه تعویض زد و سیمیکاس، جو گومز و جوردن هندرسون را به زمین فرستاد اما این تغییرات کمک چندانی به قرمزها نکرد.
در مقابل در دقیقه 78، چیزی نمانده بود که زاها بار دیگر پالاس را پیش بیندازد اما ضربه او به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند و به ویژه لیورپولی‌ها تلاش زیادی کردند تا در اولین دیدار خانگی فصل به پیروزی برسند اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها