کد خبر : 1838569 | 25 مرداد 1401 ساعت 09:58 | 29.7K بازدید | 13 دیدگاه

خشم هواداران لیورپول از نونیز؛ بدترین شروع ممکن!

هواداران لیورپول از رفتار داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای، که منجر به اخراج این بازیکن در دیدار برابر کریستال پالاس شد راضی نیستند.

خشم هواداران لیورپول از نونیز؛ بدترین شروع ممکن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان کریستال پالاس بود و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
نونیز که بسیاری امیدوار بود مانند هفته قبل به کمک لیورپول بیاید و در اولین بازی خانگی‌اش پس از پیوستن به این تیم گلزنی کند، نتوانست کنترلش را حفظ کند و در یک درگیری لفظی با یواخیم اندرسن با سر به صورت او ضربه زد. 
همین اتفاق باعث شد که داور بازی، بلافاصله کارت قرمزی را به او نشان دهد و این بازیکن را از زمین بازی اخراج کند تا کار برای لیورپول سخت‌تر شود. 
شاگردان یورگن کلوپ که هفته گذشته نیز به نتیجه‌ای بهتر از مساوی نرسیده بودند، در این بازی هم تنها به کسب یک امتیاز اکتفا کردند تا شروع خوبی در لیگ برتر نداشته باشند و همین منجر به خشم هواداران لیورپول از نونیز شد. 

1735681
یکی از هواداران لیورپول در توییترش نوشت:« وای، باورنکردنی است. نونیز در دقیقه 58 اخراج شد. او واقعا کنترلش را از دست داد و با سر به اندرسن ضربه زد. عجب اتفاق بدی برای لیورپول و چه فرصت خوبی برای پالاس.»
کاربر دیگری با اشاره به این که لیورپول همیشه بازیکنان آرامی داشته است اظهار داشت:« آخرین باری که ما بازیکنی داشتیم که با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد چه زمانی بود؟ این نونیز احمق!»
یکی دیگر از کاربران توییتر با انتقاد از این رفتار نوشت:« این رفتار از سوی نونیز واقعا بی‌احترامی بود. چنین اتفاقی به هیچ وجه توجیه کردنی نیست.»
به نظر می‎‌‌رسد که نونیز در اولین حضورش در آنفیلد به هیچ وجه نتوانست توجه هواداران لیورپول را جلب کند و حالا کار سختی برای بهبود این شرایط در پیش دارد.

دیدگاه‌ها