کد خبر : 1838602 | 25 مرداد 1401 ساعت 12:24 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

تراکتور نسبت به سال قبل تیم قدرتمندتری شده است

پورعلی: کسب یک امتیاز از پرسپولیس غنیمت است

بازیکن ذوب آهن می گوید تصور نمی کند تیم های زیادی بتوانند برابر پرسپولیس کلین شیت کرده و امتیاز کسب کنند.

پورعلی: کسب یک امتیاز از پرسپولیس غنیمت است

به گزارش "ورزش سه"، پوریا پورعلی بازیکن ذوب آهن درخصوص تساوی برابر پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: بازی اول ما برابر تیم با کیفیت پرسپولیس بود. خدا را شکر توانستیم بازی را با نتیجه مساوی به پایان برسانیم. همیشه دیدار اول سخت است حالا چه برسد به اینکه برابر پرسپولیس باشد. آنها با این تعداد بازیکنان جدید و خوبی که جذب کرده بودند و با توجه به جوی که برایشان درست شده بود، تحت فشار قرار گرفته بودند.

او ادامه داد: با این کیفیتی که پرسپولیس برابر ما داشت، فکر نمی کنم در هفته های آینده تیمی بتواند به راحتی از آنها امتیاز بگیرد. امیدوارم در هفته های آینده به پیروزی برسیم. ما به دنبال این هستیم که رتبه ما نسبت به پارسال بهتر شود.

پورعلی در مورد اینکه حضور ثابت برابر پرسپولیس نشان دهنده این است که امسال بیشتر به میدان خواهد رفت، گفت: فصل قبل دچار مصدومیت شدم و همین مسئله باعث شد تا کمتر بازی کنم. ولی امسال از لحاظ بدنسازی، تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و تا جایی که توان دارم، برای ذوب آهن بازی کنم.

1735744

وی درخصوص کلین شیت برابر پرسپولیس گفت: ما کار خیلی بزرگی انجام دادیم. آنها واقعا تیم باکیفیتی هستند. از گلر گرفته تا مهاجم نوک، همگی از لحاظ فنی فوق العاده هستند. فکر نمی کنم تیمی بتواند راحت از دست پرسپولیس قسر در برود. شاید خوش شانس بودیم که در بازی اول با آنها روبرو شدیم چون بدن هایشان خسته بود.

او ادامه داد: کسب یک امتیاز آن هم با یک یار کمتر و 10 نفره برابر پرسپولیس غنیمت است. خیلی به ما فشار آمد. بچه ها همگی با تعصب بازی کردند. آقای تارتار نیز در رختکن بابت بازی خوب، باتعصب و جنگنده از بازیکنان تشکر کرد.

پورعلی درخصوص دیدار هفته بعد برابر تراکتور گفت: آنها نسبت به سال قبل خیلی قدرتمندتر شده اند. قسمت هایی از بازی با گل گهر را مشاهده کردیم که تیمشان خیلی خوب شده است. نمی گویم که برای مساوی می رویم ولی قصد ما پیروزی است تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم. باز هم می گویم تراکتور خیلی تیم بهتری شده است. آنها بازیکنان خارجی با کیفیتی را جذب کرده اند و بازیکنان داخلی آنها نیز خوب کار کردند. ما برای پیروزی به میدان رفتیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او در پایان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا ذوب آهن را به جایگاه واقعی خودش برسانیم. سبک بازی من جوری است که برای تیم بازی می کنم. حتی خود آقای تارتار نیز این موضوع را اعلام کرده اند.

دیدگاه‌ها