کد خبر : 1838615 | 25 مرداد 1401 ساعت 13:31 | 45.3K بازدید | 27 دیدگاه

بارسا چاره‌ای ندارد؛ اوبامیانگ را می‌فروشیم

مدیران بارسلونا با مشکلات مالی جدی روبرو هستند و همین باعث شده است که آماده فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، باشند.

بارسا چاره‌ای ندارد؛ اوبامیانگ را می‌فروشیم

به گزارش "ورزش سه"، برنامه‌های بارسا برای جذب بازیکنان جدید در این پنجره نقل و انتقالات خوب پیش رفت اما نقشه‌های این تیم برای فروش بازیکنانش مطابق انتظار جلو نرفته است. 
آنها بازیکنان بزرگ و جذابی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده را به خدمت گرفتند اما هزینه خرید و پرداخت دستمزد آنها باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است. 
این باشگاه امیدوار بود که با فروش بازیکنانی چون ممفیس دیپای، ساموئل اومتیتی، فرانکی دی‌یونگ و چند بازیکن دیگر هم دستمزدهای پرداختی‌اش را کاهش دهد و فضا را برای دستمزدهای جدید باز کند و هم بخشی از مبلغ هزینه شده برای تقویت این تیم را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد. 

1735518
چلسی از هفته گذشته مذاکراتی را برای جذب اوبامیانگ با مدیران بارسا آغاز کرده بود اما در حالی که گفته می‌شد این باشگاه حاضر به فروش او نیست و این بازیکن نیز قصد دارد در نوکمپ بماند، روزنامه دلیلی میل مدعی شده است که بارسا آماده است تا با دریافت پیشنهاد 21 میلیون پوندی با فروش این مهاجم موافقت کند. 
مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، یکی از اهداف مدیران بارسا در این پنجره نقل و انتقالاتی است که ممکن است در این انتقال وارد و با اوبامیانگ معاوضه شود. 
شرایط مالی این باشگاه باعث شده است که آنها چاره‌ای جز فروش بازیکنان نداشته باشند و حتی اوبامیانگ که هفت ماه قبل با فسخ قراردادش با آرسنال راهی نوکمپ شد نیز از این شرایط مستثنی نیست.

دیدگاه‌ها