کد خبر : 1838616 | 25 مرداد 1401 ساعت 13:30 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

استعفای کهندل را نپذیرفتم

رستمی: مس آماده است قرارداد تیم‌هایش را افشا کند

مدیرعامل شرکت صنایع مس می‌گوید مشکلی بابت افشای قراردادهای دو تیم مس کرمان و رفسنجان ندارد.

رستمی: مس آماده است قرارداد تیم‌هایش را افشا کند

به گزارش "ورزش سه"، علی رستمی، مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در ابتدا گفت: من به جامعه کارگری مدال‌های رنگارنگ همکارانم در مسابقات شرکت‌های جهان در مسکو را تبریک می‌گویم. این مدال‌ها را به خانواده‌های شهدا، مقام معظم رهبری و همه ایثارگرانی که این فضای خوب را برای کشور ما فراهم کردند و در نهایت به حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنیم.

او در مورد بودجه باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان گفت: ما بودجه باشگاه‌های‌مان را با توجه به شرایط تورمی کشور و عملکرد سال قبل بررسی و تدوین کردیم. این بودجه بالا نیست اما می‌توانیم با همدلی به نتایج خوب برسیم. شرکت ملی مس در حوزه تامین مالی باشگاه هیچ کم و کسری ندارد. کمک‌های لازم را کردیم و خواهیم کرد؛ بازیکنان و مربیان نگران این موضوع نباشند. باید هفته‌های اول بازی‌ها را دریابند. برخی شاید علاقمند نیستند که این باشگاه‌ها و فعالیت‌های با نشاط توسعه پیدا کند، من از همه عزیزان خواهش دارم که اجازه دهند تیم‌ها بدون حاشیه کارشان را ادامه دهند. ما همه نوع حمایت قبلا کردیم و خواهیم کرد. برای شفاف‌سازی ابایی نداریم که قراردادهای‌مان را افشا کنیم. در مورد حمایت‌های آینده ما، از تمام نخبگان استان‌هایی که فعالیت می‌کنیم درخواست داریم به مجموعه تیم‌های ما اضافه شوند تا ورزش قهرمانی کنار ورزش همگانی و کارگری توسعه پیدا کند. ما پشتیبان ورزش استان کرمان، آذربایجان شرقی و ورزش کشور هستیم.

او راجع به تکمیل ساخت استادیوم‌ها گفت: در حوزه عمرانی هم سه استادیوم ورزشی را که از سال‌های قبل شروع شده، بنا داریم که کامل کنیم. امیدوارم این سه استادیوم در دهه فجر افتتاح شود. همچنین یک پروژه‌ای را در ورزقان آذربایجان شرقی شروع می‌کنیم که یک کمپ ورزشی خوب برای شمال غرب کشور فراهم کند.

رستمی در مورد اهداف دو تیم مس کرمان و رفسنجان در لیگ برتر گفت: این تیم‌ها شایستگی‌های بالایی دارند. امیدوارم ما جزو چهار پنج تیم اول کشور در باشگاه رفسنجان باشیم و همچنین در مس کرمان اواسط جدول باشیم. مردم خوب استان کرمان حمایت کنند، من مطمئنم با حمایت اهالی محترم ورزش این تیم ها نتایج خیلی خوبی خواهند گرفت.

او در پایان در مورد استعفای کهندل گفت: ما مشکلی با آقای کهندل نداریم، استعفایش را نپذیرفتم و خواهش کردم به کار خودش ادامه دهد. ایشان تمایل دارند در مجموعه مدیریت پروژه استادیوم ورزشی فعال باشند اما خواهش کردیم چون تیم را خودشان بستند و به لیگ برتر آوردند، کار را ادامه دهند. مدیریت هرچه رشد پیدا می‌کند باید صبرشان بیشتر شود‌. اختلاف سلیقه ممکن است هرجا باشد.

دیدگاه‌ها