کد خبر : 1838631 | 25 مرداد 1401 ساعت 14:24 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

دیگو سیمئونه:

مگر من مالک باشگاهم؟ هرگز از موراتا نخواستم که برود

دیگو سیمئونه شایعات مربوط به تحت فشار قراردادن آلوارو موراتا برای جدایی از اتلتیکو را رد کرد.

مگر من مالک باشگاهم؟ هرگز از موراتا نخواستم که برود

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین شب از هفته نخست رقابت‌های لالیگای اسپانیا، اتلتیکومادرید میهمان رقیب همشهری‌اش ختافه بود و این بازی را با پیروزی قاطع 0-3 به پایان رساند.

1735758

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی که با پایان حضور قرضی‌اش در یوونتوس دوباره به اتلتیکومادرید برگشته، دو بار در دقایق 15 و 59 و آنتوان گریزمان در دقیقه 75 سه گل اتلتیکو را به ثمر رساندند.

موراتا در حالی ستاره اتلتیکو در هفته نخست لالیگا بود که آینده ای مبهم دارد و گفته می شود دیگو سیمئونه دوست دارد این بازیکن را با کریستیانو رونالدو معاوضه کند.

سیمئونه در نشست خبری پس از بازی و در واکنش به شایعات پیرامون موراتا گفت:« مگر من مالک باشگاه هستم؟ من فقط یک مربی ام و وظیفه ام کسب موفقیت با تیم است. موراتا امشب عالی کار کرد و همان کاری که می خواستم را انجام داد. او بازیکنی فروتن و فداکار در زمین است و دوست دارم با ما ادامه دهد. هر بازیکنی برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد، نیاز به اعتماد کادر فنی دارد. موراتا از روز نخست حضورش با جدیت کار کرده و به هیچ وجه از او نخواسته‌ام که برود.»

سیمئونه در ادامه و درباره ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، که سه پاس گل در این بازی داد، گفت:« ژوائو در حال پیشرفت است. او بازی به بازی این را ثابت می کند و پاس گل اولش به موراتا بسیار عالی بود. ژوائو در بهترین روزهای فوتبالی خودش قرار دارد و می تواند تبدیل به یک بازیکن کامل شود.»

دیدگاه‌ها