کد خبر : 1838635 | 25 مرداد 1401 ساعت 15:35 | 73.4K بازدید | 17 دیدگاه

ادامه درخشش یوویچ در فلورانس

رئال چه راحت این مهاجم را از دست داد!

لوکا یوویچ پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به فیورنتینا، درخششی فوق تصور داشته است.

رئال چه راحت این مهاجم را از دست داد!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم 24 ساله و صربستانی، پس از جدایی از رئال مادرید به‌صورت آزاد به فیورنتینا پیوست و قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای دو فصل، با این باشگاه امضا کرد.

1726038

رئال در حالی مجوز جدایی یوویچ به عنوان بازیکن آزاد را صادر کرد که برای جذب او در تابستان 2019 رقمی نزدیک به شصت میلیون یورو هزینه کرده بود ولی عملکرد یوویچ دور از انتظار بود و هرگز مهاجمی در حد و اندازه های رئال نشان نداد.

شروع یوویچ در فیورنتینا اما عالی بوده و او پس از درخشش در بازی های پیش فصل، در اولین هفته از سری آ موفق شد دروازه کرِمونِزه را باز کند. در دیداری که فیورنتینا سه بر دو پیروز شد، یوویچ توانست گل دوم را با یک ضربه دقیق از درون محوطه جریمه به ثمر برساند.

1735762

گاتزتا دلو اسپورت به او نمره هفت داد و نوشت که یوویچ نشان داد که یک مهاجم شماره 9 کامل است. کوریره دلو اسپورت هم به ستاره صربستانی نمره هفت داد. 

نشریه توتواسپورت در مورد یوویچ نوشت:« یوویچ همه را به یاد لوکا تونی انداخت. او هرچند در بهترین فرم بدنی نبود اما نشان داد که می تواند همان مهاجمی باشد که فیورنتینا نیاز دارد. شاید بتوان گفت که رئال او را راحت از دست داد.»

1735763

یوویچ در پایان بازی در صفحه توئیتر خود نوشت:« شروعی خوب برای فصل جدید. برای بازی های بعدی هیجان زده ام و خوشحالم به خاطر زدن اولین گل فصل.»

جالب اینکه کاسیمیرو و مارسلو، دو هم تیمی سابق او در رئال، زیر این پست به یوویچ تبریک گفتند.

دیدگاه‌ها