کد خبر : 1838641 | 25 مرداد 1401 ساعت 16:19 | 44K بازدید | 7 دیدگاه

وقتی داروین نونیز آنفیلد را به جهنم بدل کرد!

از زیدان تا مگوایر؛ القاب بازیکنی که لیگ‌جزیره را به هم ریخت!

اخراج داروین نونیز در بازی شب گذشته لیورپول برابر کریستال پالاس بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت.

از زیدان تا مگوایر؛ القاب بازیکنی که لیگ‌جزیره را به هم ریخت!

به گزارش "ورزش سه" مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در نخستین بازی خانگی در فصل جدید، تجربه ویران‌کننده‌ای را پشت سر گذاشت و به خاطر ضربه‌ای که با سر به یواخیم اندرسون زد، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد تا شروعش در آنفیلد از آنچه تصور می‌کرد بسیار متفاوت باشد.
نونیز که در طول بازی هم دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد و چند باری هم با لو دادن توپ روی اعصاب تماشاگران رفته بود، در طول بازی از سوی اندرسون بارها تحت فشار قرار گرفت و در تمام چالش‌هایی که برای تصاحب توپ با یکدیگر داشتند، از سوی این بازیکن با ضربه زدن یا به صورت لفظی تحریک می‌شد.

مجموع این اتفاقات در نهایت این بازیکن را به حد عجیبی از عصبانیت رساند تا آنجا که در نهایت با یک ضربه سر به صورت اندرسون، بلافاصله بعد از نقش بر زمین شدن او، از سوی داور مسابقه با کارت قرمز مواجه شد تا در میان نگاه سنگین هواداران و هم‌تیمی‌ها در حالی که از شاگردان پاتریک ویرا عقب بودند، راه رختکن را در پیش بگیرد.

سرمربی، بازیکنان و ستاره سابق لیورپول در گفتگوهای خود هرکدام موضعی جداگانه در خصوص حرکت نونیز اتخاذ و سعی کردند به نوعی به او روحیه بدهند. در این بین، کاربرانی هم بودند که با شوخی‌های همیشگی به استقبال این اتفاق رفتند که در ادامه بعضی از این توییت‌ها و واکنش‌ها را پیش رو دارید؛

1735778
ویرژیل فن‌دایک معتقد است داروین نونیز مرد باحالی است که باید از این کارت قرمز درس بگیرد و مطمئن شود که دیگر از این کارها نخواهد کرد!
1735779
جیمز میلنر، کاپیتان دوم لیورپول می‌گوید ماجرا را ندیده اما نونیز از این اتفاق ناامید بود. این به ما بستگی دارد که چگونه دور او جمع شویم.
1735781
کاربر دیگری با انتشار ویدیویی 90 ثانیه‌ای از رفتار اندرسون با نونیز در طول بازی، ابراز نگرانی کرده و گفته اگر او با این کارها برای زدن آن ضربه سر تحریک می‌شود، ممکن است این بازیکن در بازی‌های بعدی توسط مدافعین میانی دیگر برای تکرار اشتباهش تحریک شود.
1735784
جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول که به عنوان مفسر در اسکای اسپورت حاضر بود، با بیان تجربیات مشابه خودش گفت قطعا نونیز بعد از این اخراج به شکلی ویران‌کننده در رختکن خواهد نشست.
1735785
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص این که چگونه نونیز را بعد از این اتفاق مدیریت خواهد کرد، گفت:" قرار نیست او را تنبیه کنم، فقط سعی می‌کنم در صحبت با او از کلماتی استفاده کنم که قوی‌تر شود."

 

1735786
صفحه مچ‌دی‌365 هم با تمسخر عملکرد نونیز در نخستین بازی این بازیکن در ورزشگاه آنفیلد، او را شایسته عنوان مرد هفته دانست!
1735788
صفحه رسمی سایت گل با انتشار تصویری از هری مگوایر، به خوشحالی این بازیکن از غیبت نونیز در بازی هفته بعد منچستر - لیورپول کنایه زده.
1735789
صفحه دیگری با مقایسه ضربه سر نونیز به اندرسون با حرکت مشابه زیدان در برابر ماتراتزی در فینال جام جهانی مدعی شده نونیز یاد اسطوره فرانسوی دنیای فوتبال را زنده کرده است!
1735791
کاربری هم با نمایش تصویری از مورینیو نوشته: "داروین نونیز در حال آزمایش هری مگوایر بودن!"
1735790
یواخیم اندرسون، مدافع کریستال پالاس که در طول بازی نونیز را یک لحظه هم به حال خودش نگذاشته بود، در مورد این درگیری گفت:"در کل بازی من واقعاً نزدیک او جایگیری کردم، او را خیلی اذیت کردم و مقابل او خوب بازی کردم. فکر می کنم به همین دلیل از من عصبانی بود!"

دیدگاه‌ها