کد خبر : 1838648 | 25 مرداد 1401 ساعت 17:15 | 26.5K بازدید | 14 دیدگاه

مشکل من فنی نیست

ادعای جنجالی آسنسیو؛ از بالا دستور دادند بازی نکنم!

مارکو آسنسیو معتقد است مشکل او فنی نیست و به میدان نرفتنش در دو بازی اخیر رئال، تصمیم کارلو آنچلوتی نبوده است.

ادعای جنجالی آسنسیو؛ از بالا دستور دادند بازی نکنم!

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد مارکو آسنسیو که سال 2015 به رئال پیوست، تنها یک سال باقی مانده و باشگاه به او پیشنهاد تمدید ارائه نکرده است. 

1735514

آسنسیو در سوپرجام اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت به میدان نرفت. اتفاقی که یکشنبه شب نیز تکرار شد و او که در فهرست 19 نفره رئال برای بازی با آلمریا قرار داشت، حتی یک دقیقه نیز فرصت بازی پیدا نکرد. آنچلوتی از هر 5 تعویض خود استفاده کرد و آسنسیو از روی نیمکت شاهد پیروزی 1-2 تیمش بود. 

آسنسیو فصل قبل 2100 دقیقه برای رئال بازی کرد و موفق به زدن 12 گل نیز شد ولی او در مقطع پایانی فصل نیمکت‌نشین شد و این رودریگو بود که جای او را در ترکیب گرفت. پس از دو نیمکت‌نشینی متوالی برابر فرانکفورت و آلمریا، آسنسیو می‌داند که فصل جاری شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت و بهترین راه برای او جدایی است.

1731404

طبق ادعای کادنا کوپه، آسنسیو از اینکه در دو بازی اخیر رئال حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته، شگفت زده است و اعتقاد دارد اینکه او نباید بازی کند، دستوری از طرف باشگاه بوده و در غیر این صورت کارلو آنچلوتی از او استفاده می کرد. آسنسیو مدیران باشگاه را مقصر بازی نکردن خود می داند و معتقد است این روشی است برای اینکه او را به جدایی ترغیب کنند. مسلما به سود رئال نیست که آسنسیو فصل جاری بماند و تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. آسنسیو تصمیم کارلتو را درک می کند و به آن احترام می گذارد ولی اطمینان دارد که مشکل او فنی نیست.

واکنش رئال به انتشار این خبر نیز در نوع خود جالب بود. صفحه رسمی توئیتر رئال نوشت:« سال 2016 در چنین روزی، مارکو آسنسیو به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی شد.»

1735796

دیدگاه‌ها