کد خبر : 1838662 | 25 مرداد 1401 ساعت 18:34 | 11.2K بازدید | 10 دیدگاه

هاروی الیوت:

همیشه بازی با یونایتد در اولدترافورد دشوار است

هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، هشدار داد هفته بعد بازی دشوار در اولدترافورد در انتظار مرسی سایدی ها خواهد بود.

همیشه بازی با یونایتد در اولدترافورد دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دومین هفته از لیگ برتر نیز در کسب پیروزی ناکام ماند و نتوانست در ورزشگاه آنفیلد از سد کریستال پالاس عبور کند. شاگردان یورگن کلوپ هفته بعد در دیداری مهیج به مصاف منچستریونایتد بحران زده در ورزشگاه اولدترافورد خواهند رفت و هاروی الیوت ابراز امیدواری کرد این بار لیورپول موقعیت های خود را تبدیل به گل کرده و به سه امتیاز این دیدار دست یابد.

هاروی الیوت گفت: "نکات مثبت زیادی در بازی با پالاس وجود داشت و ما خیلی بهتر از دیدار با فولام بازی کردیم. ما فقط باید پیشرفت کرده و اطمینان حاصل کنیم که در بازی های بعدی سه امتیاز را از آن خود می کنیم. فکر می‌کنم حال و هوای رختکن در پایان مسابقه با پالاس گویای همه چیز بود. ما قصد داشتیم در این مسابقه برنده شویم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

1735822

البته یک امتیاز گرفتیم و شکست نخوردیم که مهمترین مسئله است. صادقانه بگویم که این تساوی مانند یک ضربه مشت به صورت ما بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و از جمله خودم هم فرصت گلزنی داشتم و نباید در بازی های بعدی چنین توپ هایی را از دست بدهیم. در منحنی یادگیری قرار داریم و در بازی بعدی از درس های بازی با پالاس استفاده می‌کنیم تا مطمئن ‌شویم دفعه بعد از این فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد.

دیدار با منچستریونایتد همیشه یک بازی سخت خارج از خانه در اولدترافورد، ورزشگاه خانگی این تیم خواهد بود. ما می خواهیم کاملا متمرکز و آماده مبارزه باشیم و من امیدوارم این بار بتوانیم همه چیز را به شکل درستی پیش ببریم."

دیدگاه‌ها