کد خبر : 1838677 | 25 مرداد 1401 ساعت 19:52 | 36.1K بازدید | 3 دیدگاه

جدایی هافبک اسپانیایی PSG قطعی شد

باشگاه بیلبائو با آندر هررا، هافبک اسپانیایی و باتجربه پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسیده و حالا به دنبال توافق با باشگاه فرانسوی است.

جدایی هافبک اسپانیایی PSG قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی جدید پاری سن ژرمن از همان بدو ورود به دنبال خلوت کردن رختکن این باشگاه و فروش بازیکنان مازاد و بلااستفاده بود و کریستوف گالتیه نیز در اولین نشست خبری خود این برنامه را به طور قطعی تایید کرد. بازیکنان زیادی در لیست فروش پاری سن ژرمن قرار دارند و یکی از آنها آندر هررا، هافبک اسپانیایی و 33 ساله این باشگاه است.

1723517

این بازیکن باتجربه علاقه زیادی به بیلبائو دارد و از سال 2011 تا 2014 در این باشگاه بازی کرده است. اخبار حاکی از آن است که آندر هررا با باشگاه سابقش به توافق شخصی دست یافته و بعید است پاری سن ژرمن نیز خللی در این انتقال ایجاد کند. هررا بر سر قراردادی دو ساله با بیلبائو به علاوه یک گزینه تمدید برای 12 ماهه دیگر به توافق رسیده است. هررا که روز یکشنبه 33 ساله شد، باید از دریافت حدود 50 درصد از 16 میلیون یورویی برای انجام این انتقال صرف نظر کند و به نظر این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

این هافبک باتجربه در سال های حضور در فوتبال فرانسه به افتخارات داخلی فراوانی دست یافت، اما حضور او نیز منجر به کسب موفقیت در لیگ قهرمانان نشد و این حسرت حضور برای آنها باقی مانده است. ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن نیز با این انتقال موافقت کرده و هررا به زودی راهی لالیگا شده و لباس تیم سابق خود را به تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها