کد خبر : 1838685 | 25 مرداد 1401 ساعت 20:46 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

شروع گلزنی ستاره سوری در لیگ ستارگان

مهاجم سوری العربی قطر نخستین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رساند.

شروع گلزنی ستاره سوری در لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، عمر السومه که یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال سوریه بوده و درخشش او در کنار مسابقات ملی، در عرصه باشگاهی نیز قابل توجه بوده و در لیگ حرفه‌ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نیز درخشیده، در فصل جدید تصمیم گرفته برای العربی قطر به میدان برود و یکی از هم‌تیمی‌های مهرداد محمدی است.

این مهاجم ۳۳ ساله که هفته گذشته نخستین بازی خود با پیراهن العربی را مقابل الریان انجام داد و ۹۰ دقیقه در جریان برتری تیمش در زمین بود، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر المرخیه بوده که توانسته گلزنی کند.

عمر السومه پس از هشت فصل حضور پیاپی در الاهلی عربستان که بهترین گلزن این باشگاه در این سال‌‌ها بود، حالا شروع درخشانی در العربی قطر داشته و توانسته نخستین گل خود در این تیم را به ثمر رساند و دروازه المرخیه را روی یک کار تیمی و با شوت زمینی باز کند تا زمینه‌ساز برد تیمش شود.

1735852

این مهاجم سوری که سه فصل پیاپی آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان شده، در دقیقه ۴۸ دیدار امروز العربی مقابل المرخیه در چارچوب هفته سوم لیگ ستارگان قطر گل اول تیمش را روی پاس یوسف المساکنی به ثمر رساند و در دومین بازی با پیراهن العربی گلزنی کرد.

دیدگاه‌ها