کد خبر : 1838686 | 25 مرداد 1401 ساعت 20:47 | 64.9K بازدید | 14 دیدگاه

چراغ قرمز به بارسلونا؛ این انتقال ممکن نیست!

شرایط بارسلونا برای جذب خوان فویت بسیار دشوار است و ویارئال به هیچ عنوان حاضر به توافق برای انتقال این بازیکن نیست.

چراغ قرمز به بارسلونا؛ این انتقال ممکن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت بارسلونا در بازار تابستانی هنوز تمام نشده و هر روز نام بازیکنان جدیدی برای انتقال به این باشگاه در سه هفته باقی مانده مطرح می شود. حالا ملاقات مدیر برنامه خوان فویت، مدافع راست و 24 ساله ویارئال با متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا موجب تعجب و نگرانی مدیران تیم زردپوش لالیگا شده است. این بازیکن آرژانتینی یکی از بازیکنان کلیدی اونای امری بوده و این باشگاه تحت هیچ شرایطی برای فروش او با بارسلونا توافق نمی کند.

1735854

نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد ویارئال برای انتقال خوان فویت مذاکره نخواهد کرد و بند آزادسازی 42 میلیون یورویی موجود در قرارداد او، انتقالش را به نوکمپ دشوار خواهد ساخت. پس از حضور به صورت قرضی در تاتنهام، خوان فویت تابستان گذشته توسط ویارئال خریداری و با 15 میلیون یورو راهی این باشگاه شد.

اما این مدافع خیلی زود به بازیکنی کلیدی در ترکیب ویارئال تبدیل شد و درخشش خوان فویت، یکی از دلایل موفقیت این باشگاه در فصل گذشته و راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، با غلبه بر تیم های بزرگی چون یوونتوس و بایرن مونیخ بود. بارسلونا در حال حاضر حتی در جذب مارکوس آلونسو و ثبت قرارداد ژول کُنده نیز به مشکل برخورده و پرداخت بند آزادسازی خوان فویت تنها در صورتی ممکن خواهد بود که آنها فروش بزرگی در ادامه پنجره تابستانی داشته باشند.

دیدگاه‌ها