کد خبر : 1838688 | 25 مرداد 1401 ساعت 20:59 | 102.9K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراض گسترده به پیراهن‌های حریف ایران در جام جهانی

تصاویری که از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر منتشر شده است اعتراض هواداران آمریکایی را به دنبال داشت.

اعتراض گسترده به پیراهن‌های حریف ایران در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نزدیک به سه ماه تا شروع جام جهانی 2022 باقی مانده است تصاویری از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آمریکا منتشر شد. آمریکا در گروه تیم ملی ایران قرار دارد و یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی را در مقابل تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد.

1735857
1735858

آمریکایی‌ها که هشت سال برای حضور دوباره در جام جهانی صبر کرده‌اند با پیراهن تولید شده توسط کمپانی نایک در قطر به میدان خواهند رفت. بعد از انتشار تصاویر پیراهن‌های آمریکا هواداران این تیم و همچنین یکی از ستاره‌های فوتبال آمریکا‌، وستون مک‌کنی، به طراحی آنها اعتراض کردند.

هواداران آمریکایی این دو پیراهن را کسل‌کننده، زشت و بدون خلاقیت می‌دانند. وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا و هافبک باشگاه یوونتوس، در اینستاگرام به این پیراهن‌ها اعتراض کرد تا مشخص شود عکس‌های منتشر شده واقعا پیراهن‌هایی است که قرار است در قطر توسط آمریکایی‌ها پوشیده شود.

مک‌کنی در اینستاگرام زیر پستی که تصاویر این دو پیراهن را منتشر کرده بود نوشت:" سعی کردم به آنها بگویم". ستاره آمریکایی در ادامه جمله خود از شکلک گریان استفاده کرد تا انتقاد خود را به طرح پیراهن‌های تیم ملی کشورش نشان بدهد.

1735859
واکنش وستون مک‌کنی: سعی کردم به آنها بگویم 😢

هواداران فوتبال آمریکا هم با ایجاد کمپینی در شبکه‌های اجتماعی دست به اعتراض گسترده زدند و حتی عده‌ای از آنها خواهان دخالت دولت ایالات متحده برای تغییر در طراحی این پیراهن‌ها شدند.

دیدگاه‌ها