کد خبر : 1838693 | 25 مرداد 1401 ساعت 21:31 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

از بازی با نفت آبادان درس گرفتیم؛

رجبی: داور با سوت‌هایش بازی را می‌خواباند

مربی تیم فولاد می‌گوید که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کم‌ترین حق‌شان سه امتیاز بوده است.

رجبی: داور با سوت‌هایش بازی را می‌خواباند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: هرکس بازی را دید متوجه شد که تیم ما ۹۰ دقیقه مالک بازی بود و اگر کمی شانس داشتیم قطعا می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. بعضی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند و هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده‌اند و فکر می‌کنم در یکی دو پست نیاز به تقویت داریم. به هرحال قطعا ما به این تیم و این بازیکنان ایمان داریم و می‌دانیم که با گذشت زمان یک فولاد قدرتمند در لیگ خواهیم دید.
وی در خصوص داوری دیدار با صنعت نفت نیز گفت: یک پنالتی صد درصدی ما روی ساسان انصاری، گرفته نشد و داور مسابقه آنقدر بد سوت زد که نمی‌گذاشت حتی چند دقیقه بازی جریان داشته باشد و تا مسابقه کمی گرم می‌شد با یک سوت و اعلام یک خطا، بازی را می‌خواباند همان‌چیزی که تیم حریف می‌خواست. امیدوارم همانگونه که لیگ حرفه‌ای تر از قبل شده، از داوران بهتری برای مسابقات آتی استفاده بکنند. 

1735867
مربی فولاد در انتها گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و نتیجه دیدار با صنعت نفت را فراموش کرده‌ایم اما از آن درس خواهیم گرفت تا در بازی‌های بعد بتوانیم بهتر و محکم‌تر در مقابل حریفان ظاهر شویم. قطعا دوست داشتیم که دیدار قبلی ما برابر صنعت با حضور هواداران باشد و فکر می‌کنم عدم حضور هواداران یک ضربه سنگین به ما زد و ما را از وجود یک نیروی قدرتمند محروم ساخت.

دیدگاه‌ها