کد خبر : 1838700 | 25 مرداد 1401 ساعت 22:14 | 18.4K بازدید | 10 دیدگاه

دتمار هامان

اولین دفاع از نونیز: بازیکن حریف به او اهانت کرد

دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، از داروین نونیز که دیشب به دلیل اخراج به شدت مورد انتقاد قرار گرفت دفاع کرد.

اولین دفاع از نونیز: بازیکن حریف به او اهانت کرد

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول، از لحظه‌ای که با سر به صورت یواخیم اندرسون، بازیکن کریستال پالاس، کوبید و از زمین اخراج شد به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان فوتبال انگلیس قرار دارد. اما یکی از ستاره‌های سابق لیورپول به دفاع از او برخاست و گفت نونیز حق داشت از حرکت بازیکن حریف عصبانی بشود.

نونیز که دیشب در جریان بازی لیورپول و کریستال پالاس اولین بازی خانگی خود با پیراهن قرمزها را پشت سر می‌گذاشت در نیمه دوم و درحالیکه تیمش 1-0 عقب بود در یک درگیری با اندرسون با سر به صورت او کوبید تا توسط داور اخراج شود. نونیز واقعا شانس آورد که لوئیس دیاز در ادامه با گلی تماشایی کار را به تساوی کشاند تا لیورپول دست‌کم یک امتیاز از این بازی بدست بیاورد.

1735682

درحالیکه از دیشب تا به حال تقریبا همه کارشناسان فوتبال و ستاره‌های سابق لیورپول و دیگر تیمهای لیگ برتری به انتقاد از عملکرد مهاجم اروگوئه‌ای پرداخته‌اند اما دتمار هامان در یک مصاحبه از او دفاع کرد.

1708175

هامان که هفت سال پیراهن لیورپول را به تن کرده و با این تیم فاتح 9 جام شده در این مصاحبه گفت:"بازیکن حریف به او حمله کرد. ضربه‌ای که نونیز زد ضربه به قصد آسیب زدن نبود. فقط خواست جواب حرکت او را بدهد. اگر واقعا برای آسیب رساندن به صورت حریف ضربه می‌زد مشخص بود و من هم موافق بودم که محروم شود. ولی به نظرم سه بازی کافی است. شکی نیست که داروین نباید این کار را می‌کرد. همه در این باره هم‌نظر هستیم".

دیدگاه‌ها