کد خبر : 1838704 | 25 مرداد 1401 ساعت 22:57 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

آرژانتین بیشتر از یووه نگران مصدومیت دی‌ماریا

مصدومیت آنخل دی‌ماریا، مهاجم یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل ساسولو تیم ملی آرژانتین را در آستانه جام جهانی 2022 نگران کرده است.

آرژانتین بیشتر از یووه نگران مصدومیت دی‌ماریا

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس، دیشب در حالی اولین بازی خود در سری آ را انجام داد که این بازی برایش با مصدومیتی دردناک همراه شد. دی‌ماریا بعد از 65 دقیقه حضور در مسابقه یوونتوس و ساسولو از ناحیه کشاله ران آسیب دید و به ناچار زمین را ترک کرد.

علاوه بر یوونتوس که بدون شک نگران وضعیت ستاره آرژانتینی خود خواهد بود در آن سوی دنیا مصدومیت دی‌ماریا به نگرانی‌هایی دامن زده است. تیم ملی آرژانتین که برای حضور هر چه قوی‌تر در جام جهانی 2022 روی دی‌ماریا حساب می‌کند با چشم‌های نگران آخرین اخبار و تحولات درباره شرایط سلامتی او را از تورین دنبال می‌کند.

1735891

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که این وینگر سابق پاری سن ژرمن در حال حاضر تحت معاینه پزشکان قرار دارد. ساعاتی پیش باشگاه یوونتوس تایید کرد که دی‌ماریا دچار مصدومیتی جدی است. البته بیانکونری معتقد است او ظرف مدت 10 روز می‌تواند به میدان برگردد.

با اینکه اعلام باشگاه یوونتوس مبنی بر اینکه دی‌ماریا تنها 10 روز غایب خواهد بود ممکن است نگرانی تیم ملی آرژانتین را برطرف کند اما خود ستاره آرژانتینی همچنان نگران شرایطش خواهد بود. دی‌ماریا با این هدف از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوست که در آستانه جام جهانی با افزایش دقایق بازی خود بتواند جایگاه فیکس در تیم ملی کشورش را تضمین کند.

1735893

دی‌ماریا که دیشب در اولین بازی برای یووه درخشان ظاهر شد و قبل از مصدومیت یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد حالا نگران است که این مصدومیت در ادامه فصل مانع از آن شود که بتواند بهترین عملکرد را با پیراهن بیانکونری به نمایش بگذارد تا کادر فنی آلبی‌سلسته را متقاعد کند در قطر باید به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.

دیدگاه‌ها