کد خبر : 1838706 | 25 مرداد 1401 ساعت 23:01 | 22.7K بازدید | 15 دیدگاه

والیبال و محبوبیتی که اینجا بیشتر مشخص می‌شود

تیم ملی والیبال ایران به زودی در جام واگنر به میدان خواهد رفت.

والیبال و محبوبیتی که اینجا بیشتر مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه پیش بود که تیم ملی والیبال ایران توانست بار دیگر خوش بدرخشد و نتایج فوق العاده ای در لیگ ملت‌ها کسب کند. اگرچه شاگردان بهروز عطایی شروع خوبی را در این مسابقات تجربه نکردند اما در ادامه بهتر و بهتر شدند تا اینکه با یک شکست بسیار نزدیک مقابل تیم اول رنکینگ جهانی یعنی لهستان با رتبه هفتم به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان دادند.

والیبال حالا به شکل قابل توجهی در خانه‌های مردم نفوذ کرده و گزاف نیست اگر بگویم که اکنون یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایران محسوب می‌شود. هواداران با جدیت خاصی بازی های تیم ملی را دنبال می‌کنند و حتی روی نکات فنی نظرات دقیق و کارشناسانه ای ارائه می دهند؛ موضوعی که نشان می‌دهد والیبال دیگر یک ورزش معمولی برای مردم ایران نیست.

1724477

تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند و قرار است پیش از آن در مسابقات جام واگنر لهستان شرکت کند. ملی‌پوشان پنجشنبه شب در اولین مسابقه خود در جام واگنر به مصاف به لهستان خواهند رفت. نکته قابل توجه اینکه دیدار دوم ایران که جمعه شب ساعت 20 برگزار می شود با مسابقه پرسپولیس و فولاد تداخل دارد. با این حال قرار است که دیدار ایران و صربستان به شکل زنده از شبکه سه سیما پخش شود؛ موضوعی که نشان می‌دهد والیبال تا چه حد توانسته بین هواداران ایرانی محبوبیت کسب کند، تا جایی که آنها حتی پیگیر پخش دیدارهای تیم ملی در جام واگنر هستند که البته مسابقات کم اهمیتی هم محسوب نمی شود.

البته درخواست هایی مطرح شده مبنی بر اینکه ساعت بازی پرسپولیس و فولاد تغییر کند تا هر دو مسابقه به شکل مستقیم پخش شود اما هنوز چیزی در این زمینه اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها