کد خبر : 1838742 | 26 مرداد 1401 ساعت 10:32 | 36.8K بازدید | 21 دیدگاه

قایدی بدون گرم‌های اضافه؛ بازی می‌کند

مهدی قایدی با وجود اینکه مدتی بود در ترکیب تیم شباب الاهلی به میدان نمی‌آمد و این تیم را در سفر به صربستان هم همراهی نکرد در تمرین استقلال شرایط ایده‌آلی دارد.

قایدی بدون گرم‌های اضافه؛ بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن خیلی زود به تمرینات گروهی و تیمی استقلال اضافه شد که به طور حتم به خاطر شرایط بدنی ایده‌آلش بود. او اضافه وزن ندارد و از آنجایی که ITC او هم از سوی فدراسیون فوتبال امارات صادر شده است، به نظر می‌رسد در بازی با ملوان تیم آبی را همراهی خواهد کرد. به خصوص اینکه هنوز حضور محمد محبی دیگر مهره تهاجمی استقلال در ترکیب تیم آبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چراکه ITC این بازیکن بر خلاف مهدی قایدی، از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال صادر نشده است.

مهدی قایدی بدون گرم‌های اضافه در زمین مجموعه ورزشی انقلاب نشان داد که عزم خود را برای درخشش دوباره در فوتبال جزم کرده است. با توجه به اینکه در فصل منتهی به جام جهانی به سر می‌بریم، درخشش در ترکیب استقلال می‌تواند یک بار دیگر او را به اردوی تیم ملی برساند. مهدی قایدی پیش از این همواره یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بود اما بعد از نیمکت‌نشینی در شباب الاهلی جایگاه خود را از دست داد تا متوجه شود که جای پای هیچ بازیکنی در تیم ملی محکم نیست و سرمربی تیم ملی بر اساس عملکرد بازیکنان در تیم‌های باشگاهی در مورد آنها تصمیم می‌گیرد.

از آنجایی که استقلال در بازی با سپاهان با سیستم 3-4-3 بازی کرد، در صورتی‌که ساپینتو تصمیم به استفاده از مهدی قایدی بگیرد باید به این بازیکن در پست وینگر راست و یا چپ بازی دهد. هر چند مهدی قایدی نشان داده بیشتر با بازی در پست 10 یا همان پلی میکر و مهاجم مکمل راحت‌تر است، اگرچه که او در پست وینگر هم بازی کرده است.

دیدگاه‌ها