کد خبر : 1838755 | 26 مرداد 1401 ساعت 11:27 | 13K بازدید | 5 دیدگاه

باتیستوتا: همه ما به مارادونا مدیون هستیم

گابریل باتیستوتا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که هواداران دیه‌گو مارادونا هرگز کمکی به او نکردند.

باتیستوتا: همه ما به مارادونا مدیون هستیم

به گزارش "ورزش سه"، باتیستوتا و مارادونا در جام جهانی 1994 آمریکا در کنار یکدیگر بازی کردند و روزهای خوبی را در تیم ملی آرژانتین سپری کردند. 
به نظر می‌رسد که این ستاره سابق فیورنتینا از رفتارهایی که در سال‌های متوالی با مارادونا صورت گرفته بسیار ناراحت است و باور دارد که به اندازه کافی به او رسیدگی و توجه نشده است. 
باتیستوتا در گفتگو با لا ناسیون درباره مرگ این اسطوره فوتبال  اظهار داشت:« وقتی من به او فکر می‌کنم به شکل عجیبی احساس دین دارم. با 60 درصد کارهایی که او می‌کرد موافق نیستم اما ما برای محافظت و مراقبت از او چه کاری انجام دادیم؟»
او با اشاره به درخشش این ستاره سابق ناپولی با پیراهن تیم‌های باشگاهی و تیم ملی گفت:« من به عنوان یک هوادار و این جامعه‌ای که ما در آن هستیم هیچ کاری برای او انجام ندادیم. او همه چیز به ما داد ما نتوانستیم در مقابل هیچ کاری برای او انجام دهیم. از ابتدا هیچکس هیچ کاری برای مارادونا نکرد.»

1735970


مارادونا حتی پس از مرگش هم از سوی بسیاری به عنوان بهترین بازیکن دنیای فوتبال شناخته می‌شود  و باتیسوتا که چند سال در فوتبال ایتالیا حضور داشته است، به خوبی از جایگاه او در این لیگ و خصوصا بین هواداران ناپولی مطلع است.

باتیستوتا درباره شرایط سخت مارادونا در روزهای پایانی عمرش اضافه کرد:« آخرین تصویر او در تلویزیون باورنکردنی و ناراحت‌کننده بود. وقتی آن را دیدم با خودم گفتم این فقط شبحی از او است. فکر می‌کنم آنها او را به اینجا کشیدند تا بتوانند از او استفاده کنند.»
 

دیدگاه‌ها