کد خبر : 1838763 | 26 مرداد 1401 ساعت 11:45 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

شوک به یووه؛ دوری یک‌ ماهه دی‌ماریا از میادین

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، حداقل تا یک ماه قادر به همراهی یوونتوس در سری A نخواهد بود.

شوک به یووه؛ دوری یک‌ ماهه دی‌ماریا از میادین

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا پس از جدایی از پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس بپیوندد و در اولین بازی با پیراهن این تیم نیز نمایش خوبی داشت. 
این بازیکن در هفته اول رقابت‌های لیگ ایتالیا در ترکیب یووه برابر ساسولو حضور داشت و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز به نام خودش ثبت کند تا آغازی قدرتمندانه داشته باشد اما شرایط به همین شکل خوب پیش نرفت. 
این وینگر 34 ساله در جریان این بازی دچار مصدومیت شد و همین اتفاق مکس آلگری را وادار کرد که دست به تعویض این بازیکن بزند چون قادر به ادامه حضور در میدان نبود. 
حالا به نظر می‌رسد که دی‌ماریا برای این که دوباره بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود باید مدتی صبر کند. تست‌های پزشکی یوونتوس نشان می‌دهد که این بازیکن از ناحیه عضله ران پای چپ دچار کشیدگی و پارگی جزئی شده است و حالا باید یک ماه دور از میادین باشد. 

1735673
قرار است شرایط این بازیکن بار دیگر در فاصله ده روز آینده مورد بررسی قرار بگیرد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که او تا آن زمان بهبود پیدا کرده و فرصت بازگشت به زمین را داشته باشد. 
به این ترتیب این بازیکن دیدار برابر سمپدوریا، رم، اسپتزیا، فیورنتینا و سالرنیتانا را که در فاصله این یک ماه برگزار خواهد شد از دست می‌دهد. 
با این حال، کادر فنی و پزشکی یووه امیدوار هستند که تست بعدی این بازیکن نتایج بهتری داشته باشد و او زودتر از موعد تعیین شده توانایی بازگشت به میادین را داشته باشد.

دیدگاه‌ها