کد خبر : 1838766 | 26 مرداد 1401 ساعت 11:57 | 60.7K بازدید | 10 دیدگاه

اسماعیل‌نژاد در بازی دوستانه هم ترک عادت نکرد

امین اسماعیل نژاد در دیدار دوستانه برابر اوکراین امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

اسماعیل‌نژاد در بازی دوستانه هم ترک عادت نکرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران این روزها در لهستان حضور دارد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند و برای حضور در تورنمنت حساس قهرمانی جهان آماده شود. تیم ملی دیروز و پیش از آغاز جام واگنر، در یک دیدار دوستانه به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه ٣-١ کار را واگذار کرد تا شاگردان بهروز عطایی شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کرده باشند.

در روز شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل اوکراین در دیدار دوستانه، باز هم امین اسماعیل نژاد ترک عادت نکرد و امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی لقب گرفت. اسماعیل ‌نژاد به طور کلی عملکرد درخشانی داشت و نشان داد که بعد از پشت سر گذاشتن یک لیگ ملت‌های فوق العاده همچنان در فرمی عالی به سر می برد.

همچنین امیرحسین اسفندیار با کسب ١٧ امتیاز بعد از امین اسماعیل نژاد دومین بازیکن ایران از حیث امتیاز آوری بود. میلاد عبادی پور(٧ امتیاز)، صابر کاظمی (۶ امتیاز) و علی اصغر مجرد و امیرحسین توخته (۵ امتیاز) بعد از اسماعیل نژاد و اسفندیار قرار گرفتند.  

گفتنی است امین اسماعیل نژاد بهترین بازیکن ایران در رقابت‌های لیگ ملت ها بود. او از همان هفته اول جایگزین صابر کاظمی در ترکیب شروع‌کننده تیم ملی شد و به قدری فوق العاده ظاهر شد که تا پایان مسابقات جایگاه خود در پست پشت خط زن تیم ملی را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها