کد خبر : 1838777 | 26 مرداد 1401 ساعت 12:33 | 23.2K بازدید | 11 دیدگاه

گری لینه‌کر:

بارسا با دی‌یونگ مثل یک تکه گوشت رفتار می‌کند

گری لینه‌کر، ستاره انگلیسی سابق بارسلونا، به شدت از رفتار مدیران این باشگاه با فرانکی دی‌یونگ انتقاد کرد.

بارسا با دی‌یونگ مثل یک تکه گوشت رفتار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم بارسا برای فروش دی‌یونگ در این تابستان بسیار جدی بود و مدیران این باشگاه تمام تلاش خود را برای انجام این انتقال به کار گرفتند. 
منچستریونایتد مشتری اصلی این هافبک هلندی به حساب می‌آمد که بر مبلغ جذب او نیز با بارسا به توافق رسیده بود. اریک تن‌هاخ به مدیران این باشگاه گفته بود که همکاری دوباره با شاگرد سابقش در آژاکس در اولویت برنامه‌هایش قرار دارد. 
اما این بازیکن حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد و همین موضوع باعث شد که فشارهای بسیاری از سوی مدیران بارسا به او وارد شود و این رفتارها انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. 

1734910

لینه‌کر درباره اتفاقات رخ داده برای این بازیکن گفت:« من واقعا برای او ناراحت هستم. رفتارها با دی‌یونگ طوری بوده که انگار او یک تکه گوشت است و تمام این اتفاقات به صورتی رخ داد که کاملا از کنترل او خارج بود.»
این ستاره سابق بارسا با تمجید از عملکرد این هافبک هلندی اظهار داشت:« او بازیکن جوان و با استعدادی است و این برای او بسیار مهم است که به تیمی که علاقه‌ای به حضور در آن ندارد ملحق نشود. او از این نظر حرف آخر را می‌زند. این بازیکن چاره‌ای جز این که بسیار قوی باشد ندارد. این موضوع بسیار عجیب است.»
او با انتقاد از تصمیم‌ها و رفتارهای مدیران بارسا اضافه کرد:« مشخص است که آنها همچنان او را می‌خواهند اما به نظر می‌رسد که به دنبال این هستند که او از دستمزدش بگذرد و این باعث شرمساری و تاسف است که شرایط به این شکل پیش رفته است.»

دیدگاه‌ها